اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیشابور:

115 پروژه با اعتبار 742 میلیارد ریال در دهه فجر در نیشابور افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار نیشابور گفت: 115 پروژه عمرانی، کشاورزی، خدماتی، رفاهی با اعتبار 742 میلیارد ریال در نیشابور همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

115 پروژه با اعتبار 742 میلیارد ریال در دهه فجر در نیشابور افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور و به نقل از روابط عمومی فرمانداری نیشابور، سیدجلال هاشمی اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک نهضت دینی و اعتقادی بود که دیگر انقلاب‌های جهان ژرفا و عمق این گونه‌ای را نداشتند و امام(ره) سبب شد ایران به‌ عنوان یکی از پرافتخارترین نظام‌های دنیا مطرح باشد.

وی بیان داشت: تفکر و اندیشه‌های بزرگ امام خمینی(ره) سبب شکوفا شدن دیگر انقلاب‌ها در دنیا شد به طوری که امروز مرزبندی نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی کاملا مشخص و خون صدها هزار شهید بیمه‌گر انقلاب ما است.

معاون استاندار و فرماندار نیشابور با اشاره به پروژه‌های مد نظر برای افتتاح در دهه فجر امسال اظهار داشت: این پروژه‌‌ها شامل بهره‌برداری از 44 طرح و پروژه کشاورزی و دامی، 22 طرح خدماتی و رفاهی شهرداری‌ها، بهره‌برداری از سه طرح بزرگ گازرسانی و افتتاح مرکز بهره‌برداری خطوط انتقال گاز، شش طرح خدمات بهداشتی و درمانی، بهره‌برداری از 64 واحد مسکن مهر شهر خرو، 11 طرح آب‌رسانی شهری و روستایی، شش طرح ساخت، نوسازی و بهسازی مدارس، شش طرح میراث فرهنگی و گردشگری و چهار طرح برق‌رسانی است.

هاشمی افتتاح و بهره‌برداری همزمان 115 پروژه بخش خصوصی و غیردولتی را یکی از اقدامات مهم دولت در راستای توسعه و حمایت از بخش غیردولتی دانست.

وی ادامه داد: در حال حاضر در نیشابور با وجود دو شهرک صنعتی خیام و عطار، سرمایه‌گذاران زیادی تمایل به حضور در این شهرستان دارند که نمونه‌های آن افتتاح و بهره‌برداری از سه واحد صنعتی است.

رئیس شورای اداری شهرستان نیشابور گفت: بهره‌برداری از دو واحد بزرگ صنعتی بخش خصوصی با دریافت تسهیلات و منابع دولتی و بهره‌برداری خطوط انتقال گاز دارای بالاترین رقم اعتباری در بین پروژه‌های قابل افتتاح در این ایام هستند.

هاشمی اظهار داشت: اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگ در روستاها از جمله افتخارات نظام و مسئولان و به‌دلیل توجه ویژه به نقاط محروم تاکنون بسیاری از مشکلات مردم مرتفع شده است.

وی با اشاره به تشکیل 20 کمیته، اجرای بیش از 200 برنامه فرهنگی‌هنری و برگزاری بیش از 50 برنامه اجرایی و مردمی در طول ده شب ایام دهه فجر، خاطر نشان کرد: اجرای مراسم ویژه در روز 12 بهمن هم‌زمان در محل بوستان امین‌اسلامی، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار اقشار گوناگون مردمی با علما و روحانیان و برگزاری همایش روشنگری و بررسی اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) در بیداری اسلامی در نیشابور از برنامه‌های این دهه است.

هاشمی اضافه کرد: همایش تخصصی روحانیان و مداحان، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، تجلیل از دانش‌آموزان برجسته قرآنی، علمی، فرهنگی و ورزشی، سومین جشنواره استانی داستان کوتاه، جشنواره فرهنگی و هنری آسمانی‌ها، توزیع 10 هزار جلد کتاب، اجرای جشن شب 22 بهمن همراه با مراسم نورافشانی همزمان با بانگ الله اکبر و ... در محل فرهنگ‌سرای سیمرغ از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام/70005/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول