اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز ـ 18

مشایخی: افتتاح 11 پروژه در دهه فجر محمودآباد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان محمودآباد از افتتاح 11 پروژه در محمودآباد در دهه فجر امسال خبر داد.

مشایخی: افتتاح 11 پروژه در دهه فجر محمودآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد به نقل از روابط عمومی فرمانداری محمودآباد، عبدالقدیر مشایخی سرپرست فرمانداری شهرستان محمودآباد از افتتاح 11 پروژه عمرانی با اعتباری بیش از 9 میلیارد و 357 میلیون و 254 هزار ریال در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

مشایخی با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت در شهرستان محمودآباد، مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح را به شرح ذیل عنوان کرد و گفت: 2 طرح در بخش کشاورزی با اعتباری بیش از 7 هزار و 905 میلیون ریال و 3 طرح در حوزه آبرسانی با اعتبار 9 هزار و 430 میلیون ریال و 4 پروژه عمرانی با اعتباری بیش از 74 هزار و 379 میلیون ریال و 2 طرح فرهنگی و ورزشی با اعتباری بالغ بر 1858 میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد دهه فجر را نماد انسجام  و عدالت‌خواهی و استقلال‌طلبی ملت بزرگ ایران دانست که در سایه رهبری داهیانه امام خمینی در قالب انقلاب اسلامی تجلی یافت و امروز به‌عنوان الگویی برای آزادی‌خواهان جهان در مبارزه با ظلم استکبار به شمار می‌رود.

وی خاطر نشان کرد: گرامیداشت باشکوه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هم مورد توجه دوست‌داران داخلی نظام بوده و از نگاهی دیگر نیز مورد توجه دشمنان خارجی و مزدوران آنان خواهد بود.

وی با تاکید بر تبیین اهداف انقلاب اسلامی اسلامی ایران به نسل جوان، افزود: مهم‌ترین هدف ستاد گرامیداشت دهه فجر ارایه تصویری 35 ساله از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به نسل جوان است.

مشایخی در بخش دیگر صحبت‌هایش از اجرای نزدیک به 65 برنامه فرهنگی هنری، مذهبی از سوی دستگاه‌های فرهنگی و دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: با توجه به شکاف نسلی بین جوانان امروزی و نسلی که انقلاب را از نزدیک دیدند باید ابعاد گسترده وجود این انقلاب برای فرداپردازان این نظام بازسازی و هویت‌بخشی شود و این برنامه‌ها به‌صورت منسجم و سازماندهی شده در قالب روزشمار دهه فجر به تمام سازمان‌ها ابلاغ می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان محمودآباد همچنین با اشاره به اهمیت مشارکت تمام ادارات و دستگاه‌های شهرستان در اجرای برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر گفت: با گرامیداشت دهه فجر می‌توانیم ارزش‌های انقلاب اسلامی را حفظ و در جامعه تداوم ببخشیم و حضور بیشتر آحاد مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر عزت و اقتدار انقلاب را بار دیگری به رخ جهانیان می‌کشاند.

وی در پایان سخنان خود ویژگی برنامه‌ها و مراسم دهه مبارک فجر سال جاری را گستردگی، تعدد و تنوع برنامه‌ها و نیز برگزاری عمده مراسم‌ها در مناطق مختلف از جمله مراکز بخش‌ها و به‌ویژه در روستاهای تابعه شهرستان و حتی روستاهای دوردست و همچنین مردمی و خودجوش بودن برنامه‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/2296/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول