اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ریگان خبر داد

بهره‌برداری از 24 پروژه عمرانی‌ در ریگان ‌

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار ریگان گفت: بیش از 24 پروژه عمرانی‌ طی ایام‌الله دهه فجر در ریگان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 24 پروژه عمرانی‌ در ریگان ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان منصور حسین‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی دهه مبارک فجر در ریگان اظهار داشت: برنامه‌ریزی در دهه فجر باید به گونه‌ای باشد که برنامه‌های دهه فجر به نسل جوان انتقال داده شود.

وی افزود: دشمن قصد دارد که اهداف و آرمان‌های انقلاب را خدشه‌دار کند، لذا باید نسل امروز را با اهداف انقلاب مانوس کرده و آنان را بر حفظ این آرمان‌ها موظف کنیم.

حسین‌پور بیان کرد:‌ طی ایام‌الله دهه فجر ‌سال جاری در ریگان بیش از 24 پروژه در بخش بهداشت، کشاورزی، آب، ‌برق و ساخت و ساز با اعتبار 14 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: در این ایام‌الله جشن‌های باشکوهی در سطح شهرستان برگزار می‌شود که ‌عمده‌ترین این جشن‌ها در بخش مرکزی و گنبکی است.

حسین‌پور از برگزاری مسابقه بزرگ شتر‌سواری شرق استان در ریگان خبر داد و افزود: این مسابقات در بلند‌ترین تپه‌های شنی دنیا در ریگان برگزار می‌شود.

معاون فرماندار ریگان بیان کرد: زنگ انقلاب در تمام‌ مدارس شهرستان ریگان نواخته‌ و در این روز رژه ‌موتوری در سطح شهر ریگان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی حیدری‌نسب امام جمعه ریگان گفت: در این دهه بزرگترین معجزه الهی اتفاق افتاده که باید با شکوه خاص برنامه‌های آن برگزار شود.

امام جمعه ریگان از کمیته‌های دهه فجر شهرستان ریگان خواست این برنامه‌ها را با شکوه برگزار کنند.

انتهای پیام/80014/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول