اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح 6 پروژه در بخش مرکزی لامرد

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی شهرستان لامرد از افتتاح شش پروژه عمرانی همزمان با ایام دهه فجر در نقاط مختلف این بخش خبر داد.

افتتاح 6 پروژه در بخش مرکزی لامرد

اسماعیل رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد با اشاره به افتتاح پروژه‌هایی در زمینه‌های مختلف در حوزه بخش مرکزی شهرستان لامرد در دهه مبارک فجر اظهار داشت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر شش پروژه در بخش مرکزی شهرستان لامرد افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: از مجموع این شش پروژه که در دهه فجر افتتاح می‌شود دو پروژه مربوط به احداث ساختمان دهیاری‌های ترمان و سیگار است.

بخشدار مرکزی لامرد از افتتاح یک طرح بهسازی روستایی نیز در این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای طرح بهسازی روستای ناوبندی که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لامرد صورت گرفته است همزمان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

رستگار ادامه داد: پارک روستای نیرایی بخش مرکزی شهرستان لامرد نیز در این دهه افتتاح و مورد استفاده 118 خانوار این روستا قرار می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به افتتاح مخزن 500 متر مکعبی‌ آب روستای دهشیخ اضافه کرد: مخزن 500 متر مکعبی آب روستای دهشیخ از دیگر طرح‌های عمرانی بخش مرکزی است که در طول دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

بخشدار مرکزی شهرستان لامرد در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از ایستگاه «بی اتی اس» مخابرات روستای احشام در دهه فجر انقلاب اسلامی کیفیت آنتن‌دهی محور لامرد – احشام و به ویژه گردنه شهید باقری افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/2448/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول