اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 116 میلیارد تومان پروژه در کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از افتتاح و کلنگ‌زنی 116 میلیارد تومان پروژه در دهه فجر کنگان خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 116 میلیارد تومان پروژه در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدانشناس صبح امروز در نشست شورای اداری کنگان با تاکید بر لزوم گرامی‌داشت دهه فجر و هفته وحدت اظهار داشت: دهه فجر از مقاطع مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است و باید نسبت به تبیین دستاوردهای انقلاب اهتمام ورزیم.

وی افزود: باید خدمات نظام اسلامی برای مردم تبیین شود و همه دستگاه‌ها مکلف به ارائه دقیق خدمات نظام در این حوزه جغرافیایی از ایران اسلامی هستند.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: امروز دشمنان به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات هستند و برگزاری مراسمات دهه فجر و مشارکت مردم در این مراسمات گامی برای مقابله با توطئه دشمن است.

یزدانشناس با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در کنگان در دهه فجر اذعان داشت: در تمام شهرها و روستاهای شهرستان برنامه و پروژه داریم و تلاش داریم رضایت‌خاطر مردم را جلب کنیم.

وی از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 128 پروژه در دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد و گفت: برای اجرای پروژه‌های مذکور بیش از 116 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

یزدان‌شناس تصریح کرد: 66 میلیارد تومان از اعتبارات فوق مربوط به پروژه‌های قابل افتتاح و 50 میلیارد تومان مربوط به کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی خواهد بود.

فرماندار کنگان همچنین از برگزاری نمایشگاه عرضه کالا در اواخر سال خبر داد و اذعان داشت: این نمایشگاه به منظور خدمات‌رسانی بهینه به مردم برگزار می‌شود.

یزدانشناس اضافه کرد: امروز مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با جان دل برای خدمات‌رسانی به مردم از هم سبقت بگیرند و نباید کم‌کاری و اهمال صورت گیرد.

وی یادآور شد: نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها از مهم‌ترین وظایف مسئولان است که باید مورد عنایت ویژه قرار گیرد.

فرماندار کنگان با تاکید بر برگزاری باشکوه میلاد با سعادت پیامبر مکرم اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: مردم کنگان همواره در مراسمات مذهبی حضوری باشکوه و درخشان دارند و باید این جشن‌ها با کیفیت برگزار شود.

انتهای پیام/2451/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول