اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دزفول در گفتگو با فارس خبر داد

بهره‌برداری از 20 پروژه شهرداری دزفول در دهه فجر

خبرگزاری فارس: شهردار دزفول از بهره‌برداری از 20 پروژه با اعتبار 32 میلیارد ریال در دهه فجر سال‌جاری خبر داد.

بهره‌برداری از 20 پروژه شهرداری دزفول در دهه فجر

محمدعلی دوایی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: پارک ساحلی علی مالک، علاج بخش بافت قدیم و احداث پارک کوی رسالت از جمله پروژه‌های عمرانی شهرداری دزفول است که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

وی خاطر نشان کرد: افتتاح پایگاه امداد و نجات ساحلی علی کله، احداث پارک فلاحت و بام باغ از پروژه‌هایی است که در شهرداری دزفول برای بهره‌برداری در دهه فجر آماده شده‌اند.

شهردار دزفول از نورپردازی پارک‌های دزفول در این ماه خبر داد و گفت: نصب تجهیزات ورزشی و تفریحی کودکان در فضای سبز این شهر از جمله اولویت‌هایی است که در حال حاضر مقدمات آن فراهم شده است.

دوایی‌فر از نصب پنج تندیس درمیادین اصلی شهر و بازسازی یک‌هزار و 500 متر میدان بسیج دزفول و احداث کمربند فضای سبز در سطح شهرستان خبر داد و گفت: باید در راستای تغییر چهره شهر تلاش کنیم و در این باره فعالیت‌های زیادی در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار دزفول پروژه های دهه فجر را بالغ بر 20 پروژه با اعتباری بیش 32 میلیارد ریال خبر داد و گفت: نخستین بام‌باغ کشور قرار است در شهر دزفول در دهه فجر بهره‌برداری شود.

دوایی‌فر خاطر نشان کرد: اجرای پروژه‌های نوین و مبتکرانه در دستور کار شهرداری دزفول قرار گرفته است و در این شرایط فعالیت‌های گسترده در این باره از سوی کارشناسان آغاز شده است.

شهردار دزفول افزود: شهر دزفول توانمندی زیادی برای فعالیت در حوزه زیبا‌سازی دارد و به این دلیل باید کوشید تا در این باره گام‌های بلندی برداشته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهر دزفول با داشتن بیش از 180 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان واقع شده است و وجود رودخانه دز در حاشیه این شهر شرایط را برای جاذب گردشگران بسیار فراهم کرده است.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول