اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز -23

واحدی: بهره‌برداری 100 میلیاردی پروژه‌های دولت در دهه فجر ساری

خبرگزاری فارس: فرماندار ساری از بهره‌برداری 47 پروژه عمرانی، خدماتی و زیربنایی همزمان با برگزاری جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب در این شهرستان به ارزش 100 میلیارد ریال خبر داد.

واحدی: بهره‌برداری 100 میلیاردی پروژه‌های دولت در دهه فجر ساری

جواد واحدی فرماندار مرکز استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به آمادگی ساری برای برگزاری باشکوه آیین‌های ویژه گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر، سرمایه‌گذاری 100 میلیاردی دولت در پروژه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، زیربنایی و اشتغالزایی در مرکز استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

واحدی از بهره‌برداری دو پروژه تولیدی اشتغالزا در ساری در طول دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و یادآور شد: با افتتاح این پروژه‌ها که 13 میلیارد و 100 میلیون ریال هزینه دربرداشت، برای 18 نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

این مسئول در مورد مشخصات کلی پروژه‌های آماده افتتاح مازندران در دهه فجر امسال، گفت: به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی 17 پروژه شرکت توزیع برق، یک پروژه صنعت و معدن، تجارت، دو پروژه ورزش و جوانان، دو پروژه علوم پزشکی، یک پروژه بهزیستی، یک پروژه شرکت گاز، 10 پروژه جهاد کشاورزی، سه پروژه نوسازی و تجهیز مدارس، چهار پروژه کمیته امداد، یک پروژه شهرداری کیاسر، یک پروژه شهرداری فریم و چهار پروژه دهیاری‌های مرکز استان به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه برنامه‌های متنوع و پرجاذبه فرهنگی و هنری در شهرستان به اجرا در می‌آید.

فرماندار مرکز استان مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و با اشاره به نقش ایام‌الله دهه مبارک فجر گفت: مردم ایران با تمام مشکلات توانستند 8 سال دفاع مقدس را به پایان برسانند و ما باید در شناسانیدن انقلاب اسلامی کوشا باشیم.

انتهای پیام/2296/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول