اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد نخبگان استان قم خبر داد

تأیید 55 پروژه برای راهیابی به جشنواره بین‌المللی نوآوری و شکوفایی

خبرگزاری فارس: معاون بنیاد نخبگان استان قم از تأیید 55 نفر از شرکت‌کنندگان جشنواره منطقه‌ای ‌کوهرنگ برای راهیابی به جشنواره بین‌المللی نوآوری و شکوفایی خبر داد.

تأیید 55 پروژه برای راهیابی به جشنواره بین‌المللی نوآوری و شکوفایی

محمد افرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ششمین جشنواره منطقه‌ای کوهرنگ اظهار کرد: 55 نفر از شرکت‌کنندگان این جشنواره موفق به کسب رتبه سطح سه بنیاد ملی نخبگان شدند که این تعداد شامل بیش از 40 درصد کل شرکت‌کنندگان است.

وی خاطرنشان کرد: این حمایت‌ها شامل اعتبار پژوهشی 3 تا 5 میلیون تومان بر اساس امتیاز، حضور در بخش تجاری‌سازی جشنواره‌های دیگر ویژه افراد دارای مدرک لیسانس و تبدیل سربازی به طرح تحقیقاتی است.

معاون بنیاد نخبگان استان قم ادامه داد: داوری پروژه‌های 12 نفر از شرکت‌کنندگان نیز مشروط به ارائه برخی مدارک و تکمیل پروژه آنهاست.

وی عنوان داشت: مخترعان استان اصفهان بیشترین تعداد آثار تأیید شده را در جشنواره منطقه‌ای کوهرنگ به خود اختصاص داده‌اند و بیشترین افراد تأیید شده از رشته‌های مکانیک و شیمی بوده‌اند.

برگزاری جشنواره بین‌المللی نوآوری و شکوفایی

افرادی یادآور شد: جشنواره بین‌المللی نوآوری و شکوفایی 16 تا 19 بهمن در تهران برگزار می‌شود که افراد تأ‌یید شده از هفت منطقه کشور در این جشنواره شرکت می‌کنند و اختراعات خود را در بخش تجاری‌سازی این جشنواره ارائه می‌دهند.

وی عنوان داشت: در بخشی از داوری جشنواره نوآوری و شکوفایی عموم مخترعان می‌توانند با شرکت در آن در صورت کسب امتیاز لازم تأیید نهایی شوند.

معاون بنیاد نخبگان استان قم خاطرنشان کرد: در جشنواره منطقه‌ای کوهرنگ استان‌های قم، اصفهان، مرکزی و چهارمحال و بختیاری از نظر کیفیت از بیشترین آمار طرح‌های تایید شده را به خود اختصاص دادند.

وی یادآور شد: داوری‌های جشنواره منطقه‌ای از نظر کیفیت برگزاری، مسائل اطلاع‌رسانی و حضور مدیران ملی حائز اهمیت بود.

انتهای پیام/78003/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول