اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

مسئولان به دنبال تفرقه‌افکنان و فتنه‌گران نروند

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: مسئولان امانت‌دار هستند و حق ندارند به سمت و سوی افرادی کشیده شوند که قصد اختلال، تفرقه و ایجاد فتنه در کشور را دارند.

مسئولان به دنبال تفرقه‌افکنان و فتنه‌گران نروند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان در جمع مسئولان و مدیران شهرستانی بیان داشت: هفته بسیج یادآور رشادت‌ها، دلیرمردی و از جان گذشتگی‌های رزمندگان و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: اطاعت‌پذیری یکی از مهم‌ترین مشخصه بسیج است که دفاع از انقلاب، حفظ و حراست از دستاوردهای آن نیز از مهم‌ترین وظایف این نیروی مردمی محسوب می‌شود.

فرماندار آمل با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری سومین امام شیعیان بیان داشت: عاشورا نهضت عظیمی است که امام حسین(ع) با اهدای خون، جان، مال و تمام هستی خود در راه خدا آن را برای عصرهای مختلف جهت درس‌آموزی و الگوبرداری به یادگار گذاشتند.

اکبرزاده با اشاره به تقارن ایام سوگواری اهل بیت در ماه محرم و هفته بسیج با تاکید اینکه درس عاشورا درس معرفت و انسانیت است، تصریح کرد: بسیجیان، ایثارگران، شهدا و آزادگان ما نیز برای حفظ عاشورا، انقلاب و آموزه‌های دینی و معارف اسلامی مقابل دشمنان بعثی ایستاده‌اند و هدف‌شان همان احیای امر به معروف، نهی از منکر، اقامه نماز و دین رسول اکرم بود.

فرماندار آمل با اشاره به اینکه در زمان صدر اسلام زره و البسه جنگی لباس تن مسلمانان بود، گفت: امروزه نیز باید به تن داشتن لباس بسیجی مایه افتخار ما باشد و دو سلاح ایمان و ظاهر را جدی بگیریم.

اکبرزاده با تشریح اینکه دشمن از تفکر بسیجی ما به شدت هراس دارد، اذعان داشت: هفته بسیج به تعبیری زمان مناسبی برای تجدید عهد و میثاق با آرمان‌های امام و شهدا و جامه عمل پوشاندن به بیانات رهبر انقلاب است.

وی با اشاره به کشتار مردم مظلوم و بی‌گناه غزه توسط نیروهای غاصب صهیونیست یادآور شد: تفکر عاشورایی مردم فلسطین و مبارزه و ایستادگی در مقابل ظالمان پست بسیار موثر است.

فرماندار آمل عنوان کرد: با نگاهی در واقعه عاشورا می‌بینیم گذشته پر از افتخار ملاک نیست زیرا این امر در این واقعه عظیم به اثبات رسیده و در انقلاب و وقایع بعد آن نیز اثبات شد.

وی ادامه داد: در فتنه 88 که رهبر انقلاب از مدت‌ها قبل در مورد اتفاق چنین واقعه‌ای هشدار داده بودند افرادی را مشاهده می کنیم که سابقه بسیار خوبی در انقلاب داشتند ولی بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در این صحنه مردود شدند.

اکبرزاده با اشاره به اینکه سعی کنیم در انتخابات آینده اصلح‌ترین افراد را انتخاب کنیم، اذعان داشت: مسئولان امانت‌دار هستند و حق ندارند به سمت و سوی افرادی کشیده شوند که قصد اختلال، تفرقه و ایجاد فتنه در کشور را دارند.

به گزارش فارس، در این مراسم از مدال‌آوران المپیکی، جهانی و آسیایی رشته‌های مختلف ورزشی در این شهرستان تقدیر شد.

همچنین سه جابجایی در ادارات و نهادهای آمل طی یک ماه گذشته در این نشست اعلام شده که در آن صادقی به جای جورسرا به عنوان رئیس اداره تعزیرات حکومتی، قدیر به جای کمالی به عنوان رئیس بیمارستان امام رضا (ع) و شجاعی به جای صالحی جواجه‌وند به عنوان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه منطقه لاریجان معارفه شدند.

انتهای پیام/86012/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول