اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساوجبلاغ:

مسئولان مراقب ترفند‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: مسئولان و مدیران ارشد کشور باید مراقب ترفندها و توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان اسلام و انقلاب باشند.

مسئولان مراقب ترفند‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان باشند

محمدتقی ناطقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: از نخستین لحظات پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در بهمن 57‏، دشمنان خارجی و عوامل فریب خورده آنها در داخل به دنبال سنگ‌اندازی و مانع‌تراشی در راه انقلاب ملت ایران بوده و هستند.

وی تصریح کرد: یکی از دسیسه‌های زشتی که دشمنان همواره دنبال آن بودند‏، ایجاد اختلاف میان مردم و مسئولان و همچنین تفرقه‌افکنی در میان مسئولان و مدیران کشور است.

خطیب جمعه شهرستان ساوجبلاغ با اشاره با رهنمودهای ارزشمند رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم حفظ وحدت گفت: در این شرایط که غربی‌ها از همه ابزار خود برای ضربه زدن به انقلاب و ملت و نظام بهره‌ می‌برند‏، ما تنها با حفظ وحدت و حرکت در مسیر ولایت می‌توانیم توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی تاکید کرد: در طول دوران دفاع مقدس ملت ایران با حفظ وحدت و همدلی و اطاعت از اوامر ولایت در برابر تمام قدرت‌های خارجی و زورگویان غربی ایستادگی کردند و به همین دلیل دشمنان می‌خواهند وحدت ملت ایران را بشکنند.

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ ادامه داد: امروز که ایران از سوی استکبار جهانی و استعمارگران تحت فشار قرار دارد‏، مانند دوران دفاع مقدس تنها با حفظ وحدت می‌توانیم در برابر فشارها و زورگویی‌ها مقاومت کنیم.

ناطقی تأکید کرد: در این راه مسئولان و سران نظام به ویژه سران سه قوه مسئولیت بسیار مهمی دارند و عملکرد آنها تاثیر بسیار زیادی در گسترش همدلی مردم دارد.

وی در پایان بیان داشت: برای تحقق این مهم همه مردم و مسئولان باید گوش به فرمان ولایت باشند.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول