اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

نباید از هیئت امام حسین (ع) صدایی از تفرقه به گوش برسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با تاکید بر اینکه خط هیئت‌های مذهبی ولایت و نظام است گفت: نباید به هیچ وجه کوچکترین صدای تفرقه از هیئت‌های مذهبی به گوش برسد.

نباید از هیئت امام حسین (ع) صدایی از تفرقه به گوش برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری دوشنبه شب در گردهمایی هیئت‌های مذهبی قم که با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شده بود، در سخنانی با اشاره به اینکه برگزاری جلسه عزاداری برای سرور و سالار شهیدان یک نعمت ارزشمند است، گفت: این نعمت ارزشمند از سوی اهل بیت(ع) به ما رسیده است و مسئولان هیئت‌های مذهبی باید این مدال افتخار را قدر بدانند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مسئولان هیئت‌های مذهبی و شورای هیئت‌های مذهبی استان قم حضور فعالانه‌ای دارند بیان کرد: باید در مراسم‌های مذهبی شرکت‌کنندگان با فرهنگ اهل بیت(ع) تربیت شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: اگر برنامه‌هایی که در هیئت‌های مذهبی دنبال می‌شود منجر به تربیت نشود از سمت و سوی آرمان‌های اهل بیت فاصله گرفته‌اید.

وی تصریح کرد: در هیئت‌های مذهبی باید علاوه بر تبیین احکام، مسائل دینی و قرآنی نسبت به مسائل روز و مسائل مرتبط با نظام اسلامی سخن گفته شود چرا که در هر مقطع زمانی و مکانی حق و باطل در کنار هم قرار دارند.

اسکندری با اشاره به اینکه تقابل حسینیان و یزیدیان در طول تاریخ جریان داشته است اظهار کرد: اگر ندانیم در اردوگاه ستمگران و ظالمان چه می‌گذرد و چه ظلم‌هایی نسبت به مظلومان روا داشته می‌شود امام حسین(ع) بر عزاداری ما مهر تایید نمی‌زند.

وی تصریح کرد: امروز چه کسی را سراغ دارید که بیش از مقام معظم رهبری در اردوگاه حسینیان توطئه دشمنان را شناسایی کرده و آن را در نطفه خفه کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: باید امروز در اردوگاه امام حسین(ع) با پیروی از رهبری نظام در مقابل یزید و یزیدیان با قدرت ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دستاورد تلاش هیئت‌های مذهبی است و قم نیز خاستگاه انقلاب است تاکید کرد: خط و مشی هیئت‌های مذهبی ولایت، رهبری و نظام است.

اسکندری به حوادث و اوضاع کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: باید تحرکات اردوگاه دشمنان را به دقت زیر نظر داشته باشیم و مبادا از هیئت سیدالشهدا(ع) صدای تفرقه به گوش برسد، امام حسین(ع) از ما وحدت و اخوت می‌خواهند.

وی در خصوص ارزیابی عملکرد هیئت‌های مذهبی خاطر نشان کرد: در بازرسی‌ها و ارزیابی‌ها برنامه محتوایی هیئت‌های مذهبی و نظم و انضباط هیئت‌ها مورد توجه است.

انتهای پیام/2258/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول