اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو موتلفه اسلامی شهرستان ورامین:

جدایی خیرآباد از ورامین به نفع مردم نیست

خبرگزاری فارس: عضو موتلفه اسلامی شهرستان ورامین ضمن انتقاد شدید از برخی اظهارات تفرقه‌افکنانه در این شهرستان افزود: مردم خیرآباد می‌دانند جدایی خیرآباد نه‌تنها به نفع آنها نیست بلکه خیانتی فاحش و یک سهم‌خواهی سیاسی است.

جدایی خیرآباد از ورامین به نفع مردم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز فتح‌الله فرجی در جمع اعضای حزب موتلفه اسلامی شهرستان ورامین اظهار داشت: در شرایطی که کشور نیاز به آرامش دارد و مقام معظم رهبری بارها و بارها توصیه به وحدت کرده و خواص را از ایجاد تفرقه و تشنج بازداشته‌اند برخی افراد که مدعی ولایت‌مداری هستند جو را متشنج می‌کنند.

عضو موتلفه اسلامی شهرستان ورامین گفت: انتخابات شورای شهر و کسب رای مردم به هر طریق هدف تعدادی از آقایان عضو شورای شهر شده است که بدون در نظر گرفتن مصالح مردم در صدد جدایی خیرآباد از ورامین شده‌اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته این آقایان بدانند تاریخ در مورد آنها به قضاوت خواهد نشست.

این فعال سیاسی بیان داشت: اینکه بیاییم در سایتی معلوم‌الحال افرادی مانند حسن فرجی، محمد مهماندوست، محمدرضا اردستانی و ... که از معتمدین مردم هستند را افرادی وابسته به گروهی خاص بنامیم بی‌انصافی است، بله، همه ما وابسته به یک گروهیم و آن هم گروه «مومنین» و «پیروان ولایت» است، همه مردم ایران جزو این گروه هستند، دشمنان انقلاب پس از حماسه 9 دی 88 نیز اعلام کردند این افراد وابسته به یک گروه خاص هستند، اما خوب است این افراد بدانند اگر پیروی خط ولایت و دنباله‌روی نماینده ولی فقیه و پیروی از خط امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) وابستگی به گروه خاص است ما به این وابستگی افتخار می‌کنیم.

وی عنوان کرد: البته از سایتی که «تذکر لسانی» مورد تاکید رهبری را مورد اهانت قرار می‌دهد توقعی جز این نیست که «پیروان ولایت» و معتمدان مردم را «وابستگان به گروه خاص» بدانند، تاریخ حافظه خوبی دارد، اگر به چندی قبل و دوران فتنه‌های زمان امام و انتخابات‌های آن زمان برگردیم متوجه می‌شویم برخی افراد با گرایشات شدید اصلاح‌طلبانه حالا ماسک اصولگرایی به چهره زده‌اند.

این فرزند شهید تصریح کرد: مردم فهیم خیرآباد به خوبی می‌دانند جدایی خیرآباد نه‌تنها به نفع آنها نیست که خیانتی فاحش است و یک سهم‌خواهی سیاسی است.

وی گفت: هنگام رای‌گیری در شورای شهر بارها و بارها مغلطه کردند تا جلوی اتخاذ آراء را بگیرند اما نتوانستند اعضای دلسوز و آگاه شورای شهر را در تصمیم‌گیری مردد نمایند و رای قاطعانه آنها سیلی محکمی به صورت مغلطه‌گران بود که درد آن سیلی در هجویات آن سایت معلوم‌الحال نمایان گشت، البته معتمدین ورامین باید از انتقادات آن سایت خوشحال باشند چراکه اگر این سایت‌ها از آنها انتقاد نکند باید در عملکرد این بزرگواران شک کرد.

فرجی با بیان اینکه ایجاد اختلاف بین مردم یک شهر و تجزیه آنها به دو شهر با هدف جمع‌آوری آراء افراد ساده‌لوح اوج بی‌تقوایی است، افزود: به این دوستان که برخی از آنها چهره‌های موجه 8 سال دفاع مقدس هم هستند توصیه می‌کنم فریب برخی افراد را نخورند و نگذارند «این عمار» علماء مطرح ورامین بلند شود و قبل از آنکه دیر شود به اشتباهات خود پی برده و بازگردند.

انتهای پیام/2462/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول