اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز:

روند صعودی تیم فوتسال دبیری تداوم خواهد داشت / انتقاد از رفتار دوگانه کمیته انضباطی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: روند صعود تیم دبیری تبریز بعد از برد مقابل تیم‌های راه ساری و فرش آرای مشهد تداوم خواهد داشت.

روند صعودی تیم فوتسال دبیری تداوم خواهد داشت / انتقاد از رفتار دوگانه کمیته انضباطی

افشین دبیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تیم دبیری تبریز مقابل فرش آرا مشهد نمایش بسیار خوبی را از خود ارائه کرده و شایسته پیروزی و کسب سه امتیاز این بازی بود.

وی افزود: با وجود اینکه تیم ما یک بار از حریف خود عقب افتاد، اما بازیکنان تیم قافیه را نباخته و با حفظ انسجام تیمی موفق به جبران گل خورده شدند و در ادامه بازی با ثمر رساندن گل‌های بعدی پیروزی شیرینی را کسب کردند.

دبیری گفت: فرش آرای مشهد از تیم‌های پرقدرت لیگ برتر فوتسال کشور بوده و نفرات اصلی و ذخیره این تیم در یک سطح قرار داشتند و آمده بود که شکست خود را در مشهد مقابل دبیری جبران کند، اما بازیکنان دبیری با ارائه بازی کم نقص، تماشاگران خود را خشنود کرده و به مکان پنجم جدول صعود کردند  و اگر زمانی که نتیجه شش بر سه به سود تیم ما بود یک گل دیگر وارد دروازه حریف کرده و به رده چهارم صعود می‌کردیم.

وی به اشتباه داور در بازی مقابل شهرداری تبریز اشاره کرد و افزود: در بازی رفت، تیم شهرداری بهتر از ما عمل کرد و از موقعیت‌های خود نهایت استفاده را کرد تا به پیروزی برسد، اما در بازی برگشت داور مسابقه باید در دقیقه یک دروازه‌بان شهرداری را اخراج می‌کرد که قطعاً با این تصمیم داور نتیجه دیگری در این بازی رقم می‌خورد.

وی افزود: اختصاص چهار داور و مسئول برگزاری بازی از تبریز بر حاشیه‌های بازی دبیری با شهرداری دامن زده و کمیته انضباطی نیز قبول کرد در دربی حساس فوتسال تبریز نباید از این افراد استفاده می‌شد.

کمیته انضباطی نباید رفتار دوگانه داشته باشد

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز با اشاره به اینکه کمیته انضباطی نباید رفتار دوگانه داشته باشد، گفت: امیر عابدینی انتقادهای تند و بی‌پروایی نسبت به فدراسیون فوتبال و داوران کرده‌اند، ولی با هیچ عکس العملی مواجه نشده و در عوض برای ما چنین محرومیت‌های سنگینی را صادر کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در بازی مقابل منصوری در قرچک شدیدترین فحاشی‌ها نسبت به مصطفی نظری صورت گرفت اما هیچ‌گونه محرومیتی برای این تیم و تماشاگرانش در نظر گرفته نشد.

انتهای پیام/60002/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول