اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آمل مطرح کرد:

انتقاد از عدم حضور مدیران در جلسه شورای آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش آمل از عدم حضور اعضای شورای آموزش و پرورش در جلسات این شورا انتقاد کرد.

انتقاد از عدم حضور مدیران در جلسه شورای آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، اکبر لطفی عصر امروز در جلسه آموزش و پرورش این شهرستان با تاکید بر اینکه امروز دوازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شده است، بیان کرد: تنها امام جمعه شهرستان می‌تواند از طرف خود نماینده به این جلسه بفرستد و مابقی مدیران باید خود در جلسات شورا حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر اعضای جلسه هشت بار از دوازده جلسه را حضور داشته‌اند، اظهار داشت: فقط شهردار آمل هیچ گاه در جسلت شورای آموزش و پرورش حضور نیافته است.

این مسئول گفت: موظف هستیم گزارش‌های جلسات را به مدیران بالاتر ارائه دهیم و در این زمینه به همکاری همه دستگاه‌ها نیاز داریم.

لطفی با اعلام اینکه از زمان موعد تحویل مدرسه بلوار ابن‌سینا گذشته است و این مدرسه هنوز تحویل نشده است، گفت: با توجه به ماه‌های پایانی دولت انتظار داریم که این پروژه نیز به مردم تحویل داده شود.

مدیر آموزش و پرورش آمل با بیان اینکه تاکنون 400 مدرسه در شهرستان آمل هوشمند شده است، بیان کرد:  در این زمینه آمل موفق‌تر از سایر شهرهای استان عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه شش بهمن سال‌جاری کاروان راهیان نور دانش‌آموزان آمل اعزام می‌شوند، افزود: دراین کاروان 240 دانش‌آموز حضور خواهند داشت.

لطفی با تاکید بر اینکه در یک سال گذشته 22 مربی قرآنی در مدارس آمل جذب شده‌اند، یادآور شد: این مربیان به دلیل عملکردهای موثر جذب شده‌اند.

این مسئول با اعلام اینکه در دهه فجر امسال دبیرستان ملک‌زاده این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: کلنگ استخر دانش‌آموزی این شهرستان نیز در این ایام به زمین زده می‌شود.

انتهای‌پیام/86011/ق 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول