اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جولان افراد سودجو در عرضه گوشت کشور

فرماندار بابلسر به عرضه گوشت خوک انتقاد کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار بابلسر به دلیل عدم نظارت بر عرضه گوشت خوک در سطح شهرستان از دو اداره بهداشت و درمان و دامپزشکی این شهرستان انتقاد کرد.

فرماندار بابلسر به عرضه گوشت خوک انتقاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، محمدرضا نادری ظهر امروز در جلسه سلامت و امنیت غذایی که در فرمانداری بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: چند روز قبل گزارشی مبنی بر این‌که یک فرد سودجو در شهرستان بابلسر مخلوطی از گوشت گاو و گوشت خوک را در دستگاه چرخ گوشت به صورت چرخ کرده آماده می‌کرد و آن را به صورت کباب به مردم عرضه می‌کرد این امر منجر به اعتراض بسیاری از مردم شهرستان شد.

وی افزود: جای تأمل و تذکر است که یک صاحب صنفی دست به چنین عملی می‌زند.

نماینده عالی در شهرستان بابلسر به معضلات گوشت خوک و اثرات منفی که بر روح انسان‌ها دارد اشاره کرد و گفت: گوشت خوک حاوی کرم‌ها و انگل‌هایی است که موجب فساد روح و درون انسان می‌شود و طینت حیوان را به خورنده منتقل می‌کند به همین دلیل اسلام انسان را از خوردن گوشت حرام منع می‌کند.

نادری با انتقاد از دو اداره بهداشت و درمان و دامپزشکی این شهرستان خاطر نشان کرد: با وجود کارهای مثبتی که از دو اداره نامبرده در سطح شهرستان صورت گرفته اما کوتاهی در این امر موجب شد مردم اعتماد خود را نسبت به متولیان امور شهرستان از دست دهند کما این‌که گزارش ارسال شده از جانب مردم بود، آیا ادارات نامبرده در خواب شیرین به سر می‌برند که نتوانستند بر این امر نظارت کنند، با توجه به این‌که بنده بارها در جلسات متعدد بر امر پیشگیری قبل از درمان تأکید کردم.

وی با اشاره به این‌که بابلسر شهری توریستی و ملی است پس نظارت باید کامل و دقیق صورت گیرد، افزود: اگر از قبل به پیشگیری قبل از درمان توجه می‌کردید امروز شاهد چنین اتفاق ناگواری نبودیم. انجام چنین اشتباهاتی در هیچ جای کشور، استان و به‌ویژه شهرستان بابلسر قابل قبول نیست.

وی در پایان از دو اداره نامبرده خواست در اتاق فکر کارگروه سلامت گزارشی تهیه کنند تا علت کوتاهی در این امر کامل و دقیق مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای‌پیام/86010/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول