اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای اداری مطرح شد

انتقاد امام جمعه از روند ساخت مصلای بزرگ کنگان

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان از روند اجرایی پروژه مصلای بزرگ کنگان انتقاد کرد.

انتقاد امام جمعه از روند ساخت مصلای بزرگ کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان اظهار داشت: امروز وحدت و همدلی و حرکت در مسیر ولایت فقیه باید مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: مسئولان باید بیشتر به فکر خدمت کرد به مردم و کیفیت‌بخشی به خدمات باشند و از شعار بپرهیزند.

امام جمعه کنگان با تاکید بر عمل‌گرایی و پرهیز از روی آوردن به شعار خاطرنشان کرد: ارزش یک مدیر موفق به اثبات ولایت‌مداری با عمل است و شعار دادن و دم زدن از ولایت در حرف هرگز ملاک ولایت‌مداری نیست.

محمودی با تبریک میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و رئیس مذهب امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت تصریح کرد: پیامبر مکرم اسلام (ص) و اهل بیت(ع) منادی وحدت در امت اسلام بودند و باید جهان اسلام به این ذوات مقدس تأسی یابند.

وحدت کم‌نظیر شیعه و سنی در کنگان

وی با اشاره به همدلی امت اسلامی در شهرستان کنگان گفت: وحدت کم‌نظیر شیعه و سنی در این شهرستان مثال‌زدنی است.

محمودی با تبریک دهه فجر اضافه کرد: دهه فجر در تاریخ این مملکت یک مقطع مهم و تاریخی است و باید گرامی داشته شود.

وی یادآور شد: مردم مومن و مسلمان ایران با ولایت‌مداری پشت سر امام خمینی(ره) قرار گرفتند و رژیم طاغوت را سرنگون کردند و این افتخاری بزرگ است.

محمودی بیان کرد: نسل امروز باید با دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی آشنا شوند و باید خدمات ارائه شده توسط نظام، به نسل جوان منتقل شود.

وی افزود: بیان خدمات نظام دینی در چند دهه گذشته تکلیف همه مسئولان است و دهه فجر فرصتی مغتنم برای بازگویی خدمات نظام و اثبات کارآمدی نظام دینی است.

امام جمعه کنگان با انتقاد از روند اجرایی پروژه مصلای بزرگ کنگان گفت: در حال حاضر روند این پروژه دینی و فرهنگی بسیار کند است و به هیچ وجه رضایت‌بخش نیست که انتظار می‌رود با همت مسئولین ذیربط این پروژه در زمان این دولت به مرحله بهره‌برداری نهایی برسد.

محمودی تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های دینی و مذهبی باید مورد توجه بیشتر مسئولان قرار گیرد و از مسئولان انتظار داریم نسبت به تکمیل مصلای کنگان اهتمام ورزند.

انتهای پیام/2451/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول