اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جمع فصلی دادستان‎های سراسر گلستان عنوان شد

انتقاد رئیس کل دادگستری گلستان از روند روبه‎رشد پرونده‎ها

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر کیفیت رسیدگی در محاکم از روند رو به رشد پرونده‌های مانده در شعب استان انتقاد کرد.

انتقاد رئیس کل دادگستری گلستان از روند روبه‎رشد پرونده‎ها

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‎رسانی دادگستری کل استان گلستان، احمد فاضلیان در جمع روسا و دادستان‎های سراسر استان اظهار داشت: باید به گونه‎ای مدیریت کنیم که همه کارکنان قضایی و اداری، برای تحقق اهداف تشکیلاتی سازمان، تلاش کنند.

وی با تاکید بر حبس‎زدایی و کاهش جمعیت کیفری، از قضات خواست در پرونده‎های جرایم سبک و برای افرادی که سابقه‎دار نیستند حتی‎الامکان، مجازات حبس اعمال نکنند.

فاضلیان با تاکید بر اینکه با افراد شرور و سابقه‎دار نیز به شدت برخورد می‎کنیم تصریح کرد: باید حواسمان باشد با تعیین مجازات حبس، پل‎های پشت سر افراد را خراب نکنیم.

رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود: برای حفظ آبروی مردم و جلوگیری از برچسب خوردن آنان، بازداشتگاه موقت، راه‎اندازی کردیم تا قضات در مواردی که چندان ضروری نیست به جای زندان، افراد را به بازداشتگاه موقت بفرستند.

فاضلیان رمز موفقیت و پیشرفت تشکیلات قضایی را شناخت نقاط ضعف برشمرد و اذعان داشت: تنها با پذیرفتن نقاط ضعف می‎توان برای رفع آن اقدام کرد.

جلسه روسای دادگستری‎ها، دادستان‎ها، معاونان و رئیس کل به صورت فصلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2307/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول