اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قم خبر داد

کاهش 4 درصدی انتقاد از پلیس در استان قم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی قم گفت: طبق آمارها انتقادات از پلیس چهار درصد کاهش و رضایتمندی از عملکرد پلیس هفت درصد افزایش داشته است.

کاهش 4 درصدی انتقاد از پلیس در استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، کاظم مجتبایی امروز در دیدار با آیت‌الله مصباح یزدی با بیان گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های پلیس استان اظهار کرد: توجه به ارتقای آموزش و بهبود و تعالی رفتار کارکنان و عملکرد آنها در جامعه در دستور کار قرار گرفته شد.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیروی انتظامی همانند دیگر سازمان‌های کشور دگرگون شد و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی دین‌داری جایگاه خود را پیدا کرد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه پلیس با محوریت دین فعالیت می‌کند گفت: طبق آمارها انتقادات از پلیس چهار درصد کاهش و رضایتمندی از عملکرد پلیس هفت درصد افزایش داشته است.

مجتبایی افزود: نیروی انتظامی کارش حساس است و هر چقدر در حرفه آموزی کار کنیم کم است، یک پلیس حرفه‌ای، حرفه‌ای حرف زده و رفتار می‌کند.

مجتبایی بیان داشت: پلیس همواره در عملکرد و موضع‌گیری‌ها در خط ولایت و رهبری بوده و توانسته جایگاهش را حفظ کند.

وی در ادامه بر اجتماعی کردن کنترل فضای جرم تاکید کرد و اظهار داشت: درصد بسیار کمی از افراد هیچ قانونی را بر نمی‌تابند و در هر ماه با اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی تعدادی از اراذل و اوباش و کسانی که موجب سلب آسایش مردم شده‌اند، دستگیر و تحویل مراجع قضایی می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه طی شش ماهه گذشته سرقت‌های خرد در استان 20 درصد افزایش داشته ولی در سایر موارد شاهد کاهش جرائم بوده‌ایم گفت: پلیس با بهره‌گیری از نظر مراجع معظم تقلید و آیات عظام روز به روز هدفمندتر عمل می‌کند.

انتهای پیام/2258/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول