اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست خبرگزاری فارس در عسلویه:

مسئولان در برابر انتقادات رسانه‌ها سعه صدر بیشتری داشته باشند

خبرگزاری فارس: سرپرست خبرگزاری فارس در عسلویه گفت: از مسئولان انتظار داریم در برابر انتقادات رسانه‌ها سعه صدر بیشتری داشته باشند و با انتقادپذیری در راه اعتلای بیشتر نظام گام بردارند و از انتقاد رسانه‌ها استقبال کنند.

مسئولان در برابر انتقادات رسانه‌ها سعه صدر بیشتری داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مجید رضایی در نشست با فرمانده سپاه عسلویه با تسلیت ایام عزاداری اربعین حسینی اظهار داشت: از پیام‌های مهم عاشورا امر به معروف و نهی از منکر است و رسانه‌ها باید در این میدان حضور مداوم داشته باشند.

وی افزود: ما به عنوان مسلمان و عاشقان اباعبدالله‌الحسین(ع) باید تداوم‌بخش راه این امام عظیم‌الشان باشیم و در امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنیم.

این فعال رسانه‌ای خاطرنشان کرد: رسانه‌ها چشمان بیدار جامعه هستند و باید به عنوان ناظری هوشیار مسایل جامعه را رصد کنند و مشکلات و کاستی‌ها را منتقل کنند.

رضایی تصریح کرد: امروز دشمن با جنگ رسانه‌ای به دنبال تضعیف ارزش‌ها و معنویات و زیر سئوال بردن مقدسات است که وظیفه رسانه‌های ارزشی در این مسئله بسیار سنگین است و نباید میدان را خالی کنیم.

وی اضافه کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت بسیار بالایی است و به ویژه در حوزه جنوب استان قابیلت‌های بسیار زیادی دارد که رسانه‌ها باید نسبت به معرفی استان همت کنند.

سرپرست خبرگزاری فارس در عسلویه اذعان داشت: کیفیت‌بخشی به اخبار تولیدی و دقت و سرعت در نشر اخبار باید مورد توجه خبرنگاران قرار گیرد و باید به گونه‌ای عمل کنیم که تاثیرگذاری لازم را داشته باشیم.

رضایی گفت: خبرگزاری فارس در چند سال اخیر حضور بسیار پررنگی در عرصه رسانه‌ای کشور داشته و در تمام استان‌های کشور شاهد فعالیت این رسانه ارزش‌مدار هستیم و بدون تردید نقش این خبرگزاری در مقابله با تهاجم فرهنگی غیر قابل انکار بوده است.

در این نشست تعدادی از خبرنگاران خبرگزاری فارس نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و خواستار حمایت مسئولان از رسانه‌ها شدند.

انتهای پیام/2451/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول