اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زنجان:

حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری پرشورتر از گذشته خواهد بود

خبرگزاری فارس: فرماندار زنجان با اشاره فضای سیاسی کشور قبل از انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری پرشورتر از گذشته خواهد بود.

حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری پرشورتر از گذشته خواهد بود

عباس راشاد امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: مردم ایران همواره در هر شرایطی در صحنه حضور دارند و انتخابات آینده ریاست جمهوری این موضوع را به اثبات می‏رساند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات آینده کشور حائز اهمیت است، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره به پشتوانه نیروهای مردمی و حضور گسترده مردم در تصمیم گیری‏های کلان کشور در موضع قدرت قرار داشته است. 

 

فرماندار زنجان با تاکید بر حضور گسترده مردم در پای صندوق‏های رای، خاطرنشان کرد: با اطمینان می‏توان گفت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا یکی از پر شورترین انتخابات کشور خواهد بود.‏

وی با اشاره به تحولات منطقه، اظهار داشت: دخالت غرب در تحولات منطقه پذیرفتنی نیست و بی‌شک شکستی بر شکست‏های قبلی آنها خواهد افزود.

* رفتار دوگانه غرب پذیرفتنی نیست

راشاد تفاوت مواضع کشور‏های اروپایی در مورد دو کشور سوریه و مالی را مورد انتقاد قرار داد و افزود: رفتار دوگانه غرب پذیرفتنی نیست.

فرماندار زنجان رفتار غرب در کشور سوریه را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: حمایت از گروه‏های القاعده در این کشور با سیاست‏های کشورهای اروپایی سازگاری ندارد.

وی مواضع غرب در مقابل گروه‏های القاعده را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: موضع غرب همواره محکومیت این گروه‏ها بوده است در حالی که در سوریه از این جریان حمایت می‏کند.

*بشار اسد مقابله با غرب را مورد تاکید قرار داده است

راشاد با بیان اینکه سیاست غرب در قبال سوریه به قدرت رساندن گروه‏های سلفی تندرو در این کشور است، افزود: بشار اسد در سخنرانی خود بر مقابله با غرب برای نجات سوریه از سیاست‏های خصمانه غرب تاکید کرده است.

فرماندار زنجان تبدیل سوریه به افغانستان دیگر در منطقه خاورمیانه را سیاست اصلی غرب عنوان کرد و ادامه داد: مواضع آمریکا در منطقه خاورمیانه برای منافع همپیمانان خود است.

*حذف جریانات مخالف اسرائیل در منطقه هدف غرب است

وی حفظ امنیت رژیم صهیونیستی را هدف اصلی اقدامات آمریکا در سوریه دانست و خاطرنشان کرد: همه اقدامات سیاسی و کمک‏های نظامی به مخالفان در راستای حذف جریان مخالفان رژیم صهیونیستی در منطقه است.

راشاد به سیاست‏های غرب در کشور مالی اشاره کرد و افزود: در این کشور آمریکا و همپیمانان آن در مقابل گروه‏های سلفی تندرو در حال جنگ هستند.

*رفتار گزینشی غرب اعتماد مردم را به این کشور‏ها سلب کرده است

فرماندار زنجان تناقض عمل و رفتار غرب را مورد اتنقاد قرار داد و خاطر نشان کرد: غرب با رفتار گزینشی در قبال دو کشور مالی و سوریه اعتماد مردم جهان را نسبت به خود سلب کرده است.

انتهای پیام /73002/ح20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول