اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه مطرح کرد

انتخابات براساس رای ملت صورت می‌گیرد/تقدیر از فرمانده‌ انتظامی کرمانشاه‌

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: انتخابات در این مملکت بر اساس رای و فکر ملت صورت می‌گیرد و زیبایی انتخابات کشور در این است که کسی قدرت تشخیص این را ندارد که چه کسی برنده انتخابات است.

انتخابات براساس رای ملت صورت می‌گیرد/تقدیر از فرمانده‌ انتظامی کرمانشاه‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه،  همایش سالیانه روسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی استان با حضور سردار کریم کشوری، فرمانده انتظامی استان و استاندار کرمانشاه در محل تالار بعثت برگزار شد.

دادوش هاشمی در ابتدای این همایش ضمن تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت ولی عصر (عج)، گفت: دین رسول خدا (ص)، دینی است که پایه و اساس برابری و برادری در انسان‌ها را در جامعه بنیان نهاد.

هاشمی افزود: بعد از خاتم پیامبران، مولای متقیان علی (ع)، هدایت جامعه را بر عهده گرفتند و راه و رسم جوان‌مردی و حکومت‌داری اسلامی بر جامعه گسترش یافت که از پرتوی همین ولایت و امامت مولا علی (ع)، عشق به ولایت در ایران اسلامی حاکم و استقرار یافت.

وی به شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 اشاره کرد و گفت: دشمنان ایران اسلامی امروز دیگر متوجه شده‌اند که کشور ایران اسلامی از اقتدار و عزت خاصی برخوردار است و با ایران قبل از 57 قابل قیاس نیست، زیرا ایران در زمان پهلوی کشوری بود که تنها مصرف‌گرا و وابسته بود.

هاشمی استقلال و خودکفایی جوانان ایران اسلامی را در تمامی زمینه‌ها بی‌نظیر عنوان کرد و گفت: به خود می‌‌بالیم که در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که ادبیات متقن و مستحکم اسلام در آن نهفته شده است.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و همچنین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تصریح کرد: دشمنان بدانند که انتخابات در این مملکت بر اساس رای و فکر ملت صورت می‌گیرد و زیبایی انتخابات کشور در این است که کسی قدرت تشخیص این را ندارد که چه کسی برنده انتخابات است و همین موضوع خود حائز اهمیت و موجبات عزت‌مندی بیش از پیش نظام را فراهم ساخته است.

هاشمی به امنیت پایدار جوامع اشاره کرد و گفت: امنیت تنها راهبردی است که تمامی موئلفه‌های زندگی توام با آرامش، لذت و آسودگی خاطر را فراهم می‌کند.

وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه به وظیفه خطیر نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی باید با جلب اعتماد و حفظ کرامت انسانی در جامعه، گام‌های هم‌گرایی و هم‌افزایی متقابل انسان‌های درون جامعه را افزایش دهد.

انتهای پیام/2700/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول