اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

آغاز فعالیت‌ انتخاباتی رهپویان و جمعیت ایثارگران در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت رهپویان و ایثارگران انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز فعالیت‌های انتخاباتی این دو تشکل اصولگرا برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری سال 92 خبر داد.

آغاز فعالیت‌ انتخاباتی رهپویان و جمعیت ایثارگران در کهگیلویه و بویراحمد

بهرام موحدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه این دوره از رقابت‌های ریاست جمهوری بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: این دوره به دلیل نهایت دشمنی استکبار جهانی با ما و جنگ اقتصادی که با نظام اسلامی در پیش گرفته، بیش از گذشته حائز اهمیت است.

وی به دو جنگ کنونی دشمن با ایران اسلامی در برهه کنونی اشاره کرد و گفت: در جنگ نرم فرهنگی و در جبهه اقتصادی در حال نبرد با دشمن هستیم که وظیفه ما اینک به مراتب سنگین‌تر از گذشته است.

دبیر دو تشکل اصولگرای رهپویان و جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: این دو تشکل اصولگرا کار مقدماتی خود را از آبان امسال برای ورود به انتخابات آغاز کردند و جلساتی در همین زمینه برای انسجام در کارها برگزار کردیم.

موحدزاده تصریح کرد: اما اکنون فعالیت خود را به صورت گسترده‌تر پیگیری می‌کنیم و در همین ارتباط جلسات هم‌اندیشی و بصیرت‌افزایی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت‌ها رفته رفته از لحاظ کاری گسترده‌تر و فشرده‌تر خواهد شد، افزود: سعی ما بر این است که همسو با سایر تشکل‌های اصولگرا و تصمیمات خوبی که امیدواریم در تهران اتخاذ شود در یک وحدت حداکثری در جریان اصولگرایی قدم در عرصه انتخابات بگذاریم.

این فعال سیاسی اصولگرا در استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سؤال که تحلیل شما از ورود جریانات مختلف سیاسی در انتخابات آینده ریاست جمهوری چیست، افزود: من فکر می‌کنم که انتخابات آینده دارای چهار ضلع خواهد بود.

موحدزاده به چهار ضلع مورد تحلیل خود در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اشاره کرد و گفت: تحلیل من این است که دو قطب اصولگرا به اضافه جریان نزدیک به دولت و جریان اصلاحات در انتخابات آتی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/2571/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول