اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی در لامرد:

تبلیغات زودهنگام انتخابات نباید شکل گیرد

خبرگزاری فارس: کارشناس مسائل سیاسی در لامرد گفت: نباید تبلیغات زودهنگام انتخابات شکل گیرد و بهترین زمان انجام تبلیغات انتخابات در سال 92 است.

تبلیغات زودهنگام انتخابات نباید شکل گیرد

غفار زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد با اشاره به انجام تبلیغات زودهنگام انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در سخنانی اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی انتخابات بوده و از ابتدای شکل‌گیری در تمام دوره‌ها شامل مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا انتخابات توسط مردم و با نظارت سیستمی انجام شده است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام دوره‌های برگزاری انتخابات به خوبی در برگزاری باشکوه آن تلاش کرده و توجه ویژه به این موضوع مهم و حساس داشته است.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد لامرد با بیان اینکه انتخابات یکی از ارکان مهم جمهوریت و مردم‌سالاری دینی است گفت: با توجه به دوره حساس کنونی، حضور و مشارکت مردم، گروه‌ها و احزاب مختلف سیاسی برای شرکت باشکوه در انتخابات یک امر واجب و لازم محسوب می‌شود.

زارع با اشاره به انجام تبلیغات زودهنگام انتخاباتی توسط برخی فعالان و نخبگان سیاسی کشور ادامه داد: بعضی از فعالان و نخبگان سیاسی به صورت زودهنگام تبلیغات انتخاباتی خود را به منظور کاندیدا شدن در یازدهمین دوره ریاست جمهوری آغاز کرده‌اند و با حضور در شهرستان‌ها و مراکز آموزشی درباره برنامه‌های خود، شرایط فعلی کشور و آینده مدیریت قوه مجریه سخنرانی می‌کنند.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب ورود زودهنگام به عرصه انتخابات نباید انجام شود و تب و تاب‌های انتخابی نباید زودهنگام شکل گیرد.

وی بهترین زمان برای انجام تبلیغات انتخاباتی توسط فعالان و نخبگان سیاسی را در سال 92 دانست و در همین زمینه بیان داشت: نباید تبلیغات زودهنگام انتخابات شکل گیرد و بهترین زمان انجام تبلیغات انتخابات در سال جدید است چرا که هنوز آرایش سیاسی گروه‌ها و جریانات مختلف سیاسی منظم نشده و اتفاق نظر در میان آنان صورت نگرفته که چه کسی کاندیدا بشود یا نشود.

عضو هیئت علمی دانشگاه ‌آزاد واحد لامرد تصریح کرد: با انجام تبلیغات زودهنگام انتخاباتی مردم دچار دغدغه در مورد انتخابات کاندیدای مورد نظر خود می‌شوند، بنابراین باید در یک شرایط بهتر تبلیغات انتخاباتی صورت گیرد که به اعتقادم بهترین زمان برای انجام تبلیغات انتخاباتی سال جدید است.

زارع در پاسخ به سئوال فارس که وضعیت جریان اصولگرا در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری را چگونه ارزیابی می‌کنید عنوان کرد: هر چه به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم یکپارچگی درونی اصولگرایان بیشتر صورت می‌گیرد.

این استاد حوزه علوم سیاسی دانشگاه لامرد متذکر شد: وجود جبهه‌های مختلف اصولگرایی به این معنا نیست که اردوگا‌ه اصولگرایی از یکدیگر پاشیده بلکه هنوز خمیرمایه اصولگرایی دارای قدرت و محبوبیت است.

وی در پایان سخنان خود درباره وضعیت جریان اصلاح‌طلب در انتخابات ریاست جمهوری نیز اذعان داشت: اصلاح طلبان دارای شکاف عظیمی شده‌اند و باید وضعیت درونی‌ خود را ترمیم کنند چرا که به یک ائتلاف واحد و جامع دست پیدا نمی‌کنند.

انتهای پیام/2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول