اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل خبر داد

برگزاری بیستمین یادواره شهیدان دولتی‌مقدم در زابل

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: بیستمین مراسم یادواره شهیدان دولتی‌مقدم و همرزمانش در شهرستان زابل برگزار می‌شود.

برگزاری بیستمین یادواره شهیدان دولتی‌مقدم در زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، هوشنگ ناظری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد یادواره شهیدان دولتی‌مقدم و همرزمانش در شهرستان زابل اظهار داشت: بیستمین مراسم یادواره شهیدان دولتی مقدم و همرزمانش پس از هفت سال وقفه مجدداً برگزار می‌شود.

وی افزود: بیستمین یادواره شهیدان دولتی‌مقدم و همرزمانش فردا پنج‌شنبه ساعت 14:30 در محل مصلی المهدی (عج) زابل با حضور اقشار مختلف مردم شریف سیستان برگزار خواهد شد.

فرماندار زابل با اشاره به برنامه‌ریزی لازم در زمینه حضور حداکثری مردم بیان داشت: برنامه‌ها و ترتیب‌های لازم برای برگزاری این یادواره پیش‌بینی شده و وظایف دستگاه‌های اجرایی مربوطه نیز ابلاغ که باید همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

ناظری ادامه داد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در این مراسم حدود 3 هزار نفر شرکت کننده خواهیم داشت که برای تمامی مسیرهای شهر، سرویس ایاب و ذهاب درنظر گرفته شده است.

وی در زمینه جایگاه والای شهدا گفت: ایران اسلامی به برکت خون شهدا و جان‌فشانی آنها پا برجاست و ما باید ادامه دهنده راه آنها بوده و اجازه نمی‌دهیم تا کوچک‌ترین خدشه‌‌ای به نظام اسلامی وارد شود.

فرماندار زابل با اشاره به دسیسه‌های نظام خاطرنشان کرد: دشمنان در همه صحنه‌ها و لحظه‌ها در فکر ایجاد برپایی فتنه‌هایی هستند لذا مردم فهیم ایران اسلامی به برکت خون شهدا که نقش بسزایی در انتقال فرهنگ به همه و به‌ویژه نسل سوم و چهارم دارند پاسخ دندان‌شکنی به تمامی دشمنان به یاری خداوند خواهند داد.

انتهای پیام/75001/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول