اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار البرز خبر داد

برگزاری نخستین یادواره شهدای انقلاب اسلامی در البرز

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز از برگزاری اولین یادواره شهدای انقلاب اسلامی در البرز خبر داد.

برگزاری نخستین یادواره شهدای انقلاب اسلامی در البرز

ناصر رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نسل امروز با اهداف و آرمان‌های انقلاب آشنا شده و خود را موظف بر حفظ آنها نماید.

وی ادامه داد: نوجوانان و جوانان امروز باید با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های جوانان دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس آشنا شده و خود را موظف بر حفظ آرمان‌های آنان کنند.

این مسئول تأکید کرد: برگزاری یادواره‌های شهدای دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس می‌تواند در شناخت بیشتر این افراد موثر باشد.

وی در ادامه تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان، تجلیل از پیشکسوتان انقلاب، برپایی نمایشگاه مطبوعات و عکس‌های دوران انقلاب و همچنین بزرگداشت مرحوم حاج بخشی را از برنامه‌هایی عنوان کرد که می‌تواند ما را در رسیدن به اهدافمان یاری دهد.

*تدوین کتاب زندگی‌نامه شهدای انقلاب اسلامی در البرز

معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود بر تدوین کتاب زندگی‌نامه شهدای انقلاب استان البرز تأکید کرد و گفت: گردآوری این کتاب گامی در جهت حفظ یاد و خاطره شهدای انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس است.

رجبی در ادامه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ضرورت حفظ یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع  مقدس تأکید کرد و افزود: با توجه به در پیش بودن دهه فجر یادآوری حماسه‌های ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا دستگاه‌های متولی امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با برنامه‌های متنوع می‌توانند نقش شاخصی را در این دهه ایفا کنند.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول