اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج صالح‌آباد خبر داد

برگزاری یادواره‌های شهدای صالح‌آباد در 10 روستا

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج صالح‌آباد گفت: سلسه یادواره‌های شهدای شهر صالح‌آباد در 10 روستا برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره‌های شهدای صالح‌آباد در 10 روستا

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، سیدمحمد حسینی عصر امروز در دیدار با امام جمعه این شهر اظهار کرد: به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا و تکریم و تعظیم خانواده معزز آنها سلسله یادواره شهدای روستاهای تابعه بخش صالح‌آباد با عنوان در امتداد خاک‌ریز از تاریخ دوم تا بیستم بهمن‌ماه در 10 روستا برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: شهدا با نثار جان و مال خود در طول دفاع مقدس جلوه‌هایی از ایثار و عزت آفریدند و امروز زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای عزیز بر ما فرض است.

فرمانده بسیج صالح‌آباد با اشاره به جنگ نرم دشمن تصریح کرد: در جنگ نرم کافی است که هواداران جبهه حق بیدار باشند و بیکار ننشینند و اگر نام شهدا در سرتاسر جامعه اسلامی طنین‌انداز باشد، دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی حتی نخواهند توانست قدمی در راه شکست این انقلاب بردارند.

وی با اشاره به تأثیرات شگرف یادواره‌های شهدا بیان داشت: شهدای عزیز نیازی به تکریم و تجلیل ما ندارند و هدف از این یادواره‌ها تنبه و توجه دادن انسان برای نیل به سعادت، رستگاری و موفقیت در راه زندگی سعادتمند است.

حسینی ابراز داشت: اگر بسیج در این مسیر قدمی بر می‌دارد به این خاطر است که در این مسیر باقی بماند و از این راه فاصله نگیرد.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: در پایان یادواره‌های روستاهای بخش صالح‌آباد اختتامیه یادواره شهدا با عنوان در امتداد خاک‌ریز، یادواره 127 شهید حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) صالح‌آباد با حضور خانواده شهدا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89006/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول