اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر:

یادواره‌های شهدا برای مردم و مسئولان کلاس درس است

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد بین المللی غدیر استان بوشهر گفت: برگزاری یادواره‎های شهدا مانند کلاس درسی برای مردم و مسئولان است.

یادواره‌های شهدا برای مردم و مسئولان کلاس درس است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، حسین کارگر صبح امروز در مراسم یادواره 26 شهید پایگاه مقاومت سردار شهید یوسف زینبی شهرستان دشتی اظهار داشت: بصیرت و آگاهی مردم، خون شهدا و حضور بسیج موجب شده است که دشمن امروز به قدرتمندی ایران اسلامی و تاثیر آن در خاورمیانه اذعان کند.

وی افزود: رزمندگان دوران پیامبر اسلام(ص) و رزمندگان دوران امیرالمومنین علی(ع) و امام حسن(ع) پیامبر و ائمه معصومین(ع) دیده بودند اما رزمندگان ما نایب بر حقش حضرت امام را دیده بودیم که فرمان داد و مردم مثل سیل از سراسر کشور برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی به جبهه‎ها می‎رفتند.

کارگر خاطرنشان کرد: رزمندگان ما با کمترین امکانات و بدون حقوق از ایران اسلامی دفاع کردند و اصرار رزمندگان این بود که جزو گردان‎هایی باشند که در خط مقدم هستند.

مسئول ستاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر گفت: جنگی که علیه ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس تحمیل شد با هیچ جنگی قابل مقایسه نیست زیرا آن زمان جنگ بمباران اردوگاه‎ها وجود نداشت و خیلی از جوانان ما در اردوگاه‎ها به شهادت رسیدند.

کارگر یادآور شد: بعضی از رزمندگان که سه برادر شهید را تقدیم به انقلاب و نظام کرده بودند، وقتی اصرار داشتند که به خط مقدم اعزام شوند وقتی می‌گفتیم سه برادرت شهید شده‎اند، می‎گفتند که اگر اجازه ندهید فردای قیامت پیش پیغمبر از شما شکایت می‎کنم و تاکید داشتند که برادرم چه ربطی به من دارد او تکلیف خودش را انجام داده است و من باید تکلیف خودم را انجام بدهم.

وی خاطرنشان کرد: اگر بسیج نبود ارتش و سپاه نمی‎توانستند در جنگ پیروز شوند.

کارگر گفت: سردار یوسف زینبی قبل از شروع جنگ پایگاه مقاومت و بسیج را در روستای زیزار تشکیل و جوانان این روستا را با اسلحه ابتدایی آموزش می‎داد.

وی یادآور شد: این پایگاه 26 شهید، 20 جانباز و یک آزاده تقدیم انقلاب کرده است و در حال حاضر بیش از 400 بسیجی فعال دارد.

کارگر گفت: یادواره شهدا یک جلسه درس برای همه ما است.

وی افزود:  ملت ایران در منطقه خاورمیانه و جهان وحدت، امنیت، انسجام، یکپارچگی خود را تحت امر ولایت فقیه حفظ کرده است.

کارگر گفت: دشمن بیش از آنچه که در سوریه، عراق، افغانستان و پاکستان برنامه‎ریزی کرده است برای نظام ما برنامه‎ریزی کرده بود.

فرمانده سپاه دشتی نیز در این مراسم گفت: شهدا نیازمند ما نیستند بلکه امروز ما به شهدا نیاز داریم و هر چقدر یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشته شود و در راه آرمان‎های شهدا حرکت کنیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کردیم.

کاظم مرادی رشد باورهای دینی را یکی از دستاوردهای شهدا برشمرد و افزود: شهدا با خون خود و حرکتی که ایثارگران و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس انجام دادند، بستری فراهم کردند که اسلام ناب محمدی به شکل منسجم در عرصه‌های گوناگون در جهان گسترش یابد.

انتهای پیام/66001/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول