اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

برگزاری یادواره شهدا بهترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: برگزاری یادواره شهدا بهترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

برگزاری یادواره شهدا بهترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، علی‌اکبر فامیل‌کریمی بعد از ظهر امروز در مراسم یادواره سرداران، فرماندهان و 32 شهید گرانقدر روستای زرامین سفلی نهاوند اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا نقطه مقابله تهاجم فرهنگی است زیرا یکی از مهم‌ترین عناصری که موجب ایجاد تحول فرهنگی، معنوی و اجتماعی در سطح جامعه و در بین آحاد مردم به ویژه نسل جوان می‌شود برپایی یادواره‌های شهداست.

وی توجه به خواسته شهدا را امری لازم و ضروری برشمرد و ادامه داد: در یادواره‌های شهدا نباید فقط به سخنرانی و مداحی بسنده و کفایت کرد بلکه باید ابعاد مختلفی شخصیتی شهدا را به خوبی مطالعه و آن را به نسل جوان منتقل کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از دیگر اهداف برپایی یادواره‌ها خواند و افزود: امروز مهمترین نیاز فرهنگی جامعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی گفت: ایران اسلامی با داشتن این چنین روحیه‌ای توانسته در مقابل همه هجمه‌های مختلف دشمن اعم از جمله نظامی و تهاجم فرهنگی به خوبی بایستد و در نهایت موفق و پیروز شود.

فامیل‌کریمی به فراگیری روحیه‌ جهاد و ایثارگری در بین جوانان ایران اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: امروز جوانان دیگر کشورها به دنبال کشف این موضوع مهم هستند که چه عاملی موجب امیدواری دوستان انقلاب و عصبانیت و ناامیدی دشمنان نظام اسلامی شده است.

وی روستای زرامین را به واسطه حضور حماسی و چشمگیرشان در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در صحنه‌های مختلف انقلاب از روستاهای بصیر، ولایت‌مدار، انقلابی و هوشیار در کشور ذکر کرد و گفت: وجود روحیه جهاد، ایثار و شهادت‌طلبی و شجاعت در بین مردم به ویژه جوانان این روستا موجی می‌زند بنابراین تقدیم 32 شهید گرانقدر این روستا بیانگر اوج آرمان‌خواهی و ولایت‌مداری مردمان این روستاست.

انتهای پیام/89016/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول