اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد

برگزاری یادواره شهدای خلبان آباده

خبرگزاری فارس: فرماندار آباده از برگزاری یادواره شهدای خلبان آباده در ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

برگزاری یادواره شهدای خلبان آباده

به گزارش خبرگزاری فارس از آباده به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، محمدجواد عسکری در جلسه هماهنگی که به منظور برگزاری یادواره شهدای خلبان آباده با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان در فرمانداری این شهرستان، برگزار شد، در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی به بیان اهمیت شهید و شهادت پرداخت و اظهار داشت: سیره شهدا نقش اساسی در پیشبرد و حفظ انقلاب دارد و فضای جامعه باید مملو از یاد و توصیه‌های آنان شود.

وی افزود: بزرگداشت و تعظیم شهیدان، تلاشی مقدس در برافراشتن پرچم‌های سرخ استقلال و آزادی بشریت، از یوغ ذلت و اسارت و گامی بلند در راستای احیای ارزش‌های مکتب توحید و عدالت است، چرا که شهادت، مرگ در راه ارزش‌هاست و هر شهید، مشعلی است که در بلندای عزت و سرافرازی یک ملت، جاودانه می‌درخشد.

این مسئول با بیان اینکه تکریم و تعظیم شهیدان در راستای احیای ارزش‌های الهی و توحیدی، تلاشی مقدس است به موضوع تهاجم فرهنگی دشمن و هدف قرار دادن اعتقادات جوانان در این عرصه اشاره و بر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید تأکید کرد و افزود: نسل جوانان امروز به عنوان یکی از مخاطبان اصلی این یادواره‌ها، آموزه‌های بسیار ارزشمندی را از روایت دوران هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های شهدا که فرشتگان زمینی خوانده می‌شوند، کسب می‌کنند و اثرگذاری این فعالیت فرهنگی به یک منبع مهم جریان‌سازی اعتقادی اسلامی منجر می‌شود.

در این جلسه با تشکیل کمیته‌های فرهنگی، مراسم، امنیتی، اطلاع رسانی و تبلیغات، مقرر شد مراسم یادواره شهدای خلبان شهرستان آباده با حضور شخصیت‌های کشوری در ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال برگزار شود.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول