اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اجرای پروژه‌های راهسازی بوشهر صورت گرفت

تفاهم‌نامه 200 میلیارد تومانی وزارتخانه‌های نفت و راه و شهرسازی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس‌جنوبی گفت: برای اجرای پروژه‌های راهسازی در استان بوشهر با وزارت راه و شهرسازی تفاهم نامه‌ 200 میلیارد تومانی بین وزارت نفت و راه امضاء شده است.

تفاهم‌نامه 200 میلیارد تومانی وزارتخانه‌های نفت و راه و شهرسازی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسعود نصوری صبح امروز در نشست پیگیری مصوبات و طرح‌های اشتغالزایی استان بوشهر اظهار داشت: در قالب این تفاهم نامه 200 میلیارد تومان به وزارت راه برای اجرای پروژه‌های راهسازی در استان بوشهر از سوی وزارت نفت پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه پیگیر اختصاص اعتبار 5 میلیارد تومانی وزارت نفت به ورزش استان بوشهر هستیم، گفت: برای اجرای پروژه آبخیزداری جم نیز آمادگی لازم داریم و در انتظار ابلاغ قرارداد هستیم.

مدیرعامل پارس‌جنوبی تصریح کرد: در اجرای پروژه بزرگراه برازجان به دیلم سهم وزارت نفت 135 میلیارد تومان بوده که تاکنون 16.4 میلیارد تومان پرداخت کردیم و از 83 میلیارد تومان سهم استان بوشهر نیز هفت میلیارد تومان تاکنون پرداخت شده است.

نصوری بیان کرد: در پروژه بزرگراه دیر به بوشهر نیز 128 میلیارد تومان سهم وزارت نفت بوده که تاکنون 60 میلیارد تومان آن را پرداخت کردیم اما وزارت راه باید 177 میلیارد تومان پرداخت می‌کرده که این اعتبار هنوز محقق نشده است.

وی با بیان اینکه 35 درصد کل سهم وزارت نفت برای اجرای پروژه‌های راهسازی استان بوشهر را پرداخت کردیم، بیان داشت: مطالبات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء برای اجرای پروژه‌های راهسازی استان بوشهر 96 میلیارد تومان است.

تعهدات وزارت نفت در مصوبات سفر رهبری به عسلویه پرداخت شده است

مدیرعامل پارس‌جنوبی اظهار داشت: تمام تعهدات وزارت نفت در مصوبات سفر رهبری به عسلویه پرداخت شده است و حتی یک ریال صورت وضعیت روی زمین مانده را نداریم.

نصوری اظهار داشت: سهم وزارت نفت در این پروژه‌ها 4.5 میلیارد تومان بوده اما تاکنون هشت میلیارد و هشتصد میلیون تومان پرداخت کردیم و تا پایان سال تا رقم 10 میلیارد تومان هم آمادگی پرداخت داریم.

وی افزود: مطالعات فرودگاه بین‌المللی بوشهر نیز در حال انجام است و در کمیته بررسی عملیاتی این موضوع در دستور کار است.

مدیرعامل پارس‌جنوبی خاطرنشان کرد: زمین مورد نظر برای پروژه دانشکده مهندسی جم نیز نهایی شده و مشاور در حال انجام مطالعات طراحی است.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول