اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر

28 پروژه راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه وشهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در ایام‌الله دهه فجر امسال 28 پروژه در بخش راه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

28 پروژه راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری می‌رسد

ایوب کرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: افتتاح پروژه‌های این اداره کل در سه بخش راه‌های اصلی، فرعی و روستایی بوده که 24 پروژه در زمینه راه روستایی و 4 پروژه نیز در حوزه راهداری و راه‌سازی است.

وی افزود: در دهه فجر سال‌جاری بهسازی و روکش آسفالت 83 کیلومتر در بخش راه روستایی به بهره‌برداری خواهد رسید که این میزان شامل 14 کیلومتر در حوزه ایرانشهر، 19کیلومتر در چابهار، 17 کیلومتر در دلگان، 12 کیلومتر در کنارک و 21 کیلومتر در حوزه شهرستان سرباز است.

کرد بیان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها در بخش روستایی، ‌124 روستا با 12هزار و 442 خانوار از نعمت راه روستایی مناسب بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل راه و ترابری جنوب سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه شده برای بهسازی و روکش آسفالت پروژه‌های راه‌روستایی 6 میلیارد و 600 میلیون تومان است.

وی تصریح کرد: 10 کیلومتراز بزرگراه ایرانشهر ـ بمپور،اصلاح واریانت گردنه بادکش، روشنایی تونل شماره 2 محور ترانزیت ایرانشهر ـ چابهار و بهره‌برداری از پل بزرگ پیشین با 11 دهانه 24 متری با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان نیز دیگر پروژه‌های شاخص این اداره کل است که در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد. وی اعتبار هزینه شده برای افتتاح مجموع پروژه‌های راهسازی، راهداری و راه‌روستایی را بالغ بر 51 میلیارد و 600 میلیون تومان  از محل اعتبارات استانی و ملی  بیان کرد.

انتهای پیام/75005/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول