اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جدید راه و شهرسازی قم معرفی شد

خبرگزاری فارس: مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قم امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار قم برگزار شد.

مدیرکل جدید راه و شهرسازی قم معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدرضا قلندر مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان قم در این مراسم که پیش از ظهر امروز در استانداری قم برگزار شد به ارائه گزارشی از وضعیت اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی در این استان پرداخت و افزود: استان قم با رعایت قوانین، تأمین زیرساخت‌ها و مصالح روبنایی رتبه دوم کاهش تلفات جاده‌ای را به دست آورد.

وی با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر پرونده‌های زمین‌خواری در قم به جریان حقوقی افتاد تاکید کرد: در سال‌های اخیر املاک دولت از ید غاصبان خارج شد و بانک اطلاعات زمین نیز در قم راه‌اندازی شد.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان قم گفت: درباره مسکن مهر ساخت 15 مسجد در منطقه پردیسان جزو اولویت‌های برنامه دولت بود که هشت مسجد به بهره‌برداری رسیده، سه مسجد در حال ساخت بوده و مابقی در حال طراحی است.

وی به اقدامات صورت گرفته برای بهسازی جاده قم ـ نیزار و جاده قدیم قم ـ تهران اشاره کرد و یادآور شد: پروژه مهم آزاد راه حرم ‌تا حرم در حوزه استحفاظی قم تا گرمسار عملیاتی شده و قسمت اعظمی از این پروژه‌ها به سرانجام رسیده است.

قلندر به اجرای پروژه بهسازی میدان 72 تن اشاره کرد و افزود: پروژه میدان 72 تن بر اساس زمان‌بندی یک ساله و طی روزشمار به بهره‌برداری رسید و با بهره‌برداری از این پروژه مشکل ترافیکی این میدان حل شد.

* مسکن مهر مدال افتخاری بر سینه مدیران قم

وی با اشاره به پیشرفت چشمگیر قم در عرصه مسکن مهر بیان کرد: مسکن مهر امروز به عنوان مدال افتخار بر سینه همه مدیران قم می‌درخشد و از رتبه آخر توانستیم با فعالیت و تلاش شبانه‌روزی و حمایت‌های دولت به رتبه اول دست یافتیم.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان قم با اشاره به اینکه طی پنج مرحله مسکن مهر به بهره‌برداری رسیده است گفت: دو مرحله از افتتاح این پروژه‌ها با حضور رئیس جمهور انجام شده است.

شایان ذکر است در پایان این مراسم محمد امین نصراللهی‌زاده به عنوان قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان قم معرفی شد و از زحمات و تلاش‌های محمدرضا قلندر تجلیل شد.

انتهای پیام/2258/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول