اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از محور هراز

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: لطفی‌زاده معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید مستمر خود از محور هراز، از چهار خطه کردن این جاده شریانی و پروژه‌های مهر ماندگار در آن بازدید کرد.

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از محور هراز

علی نوری‌پور دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: با توجه به تعطیلات پایان هفته جاری، مقارن شدن آن با اربعین حسینی و همچنین آلودگی هوای تهران طی چند روز گذشته هموطنان زیادی از استان‌های مختلف روانه استان‌های شمالی کشور و مازندران شدند.

وی با اشاره به اینکه عصر و شامگاه گذشته ترافیک نیمه سنگینی را در این محور شاهد بودیم، بیان داشت: هم‌اکنون هوای محور هراز و منطقه لاریجان مازندران صاف و آفتابی بوده و ترافیک خودروها در آن روان است.

نوری‌پور با اعلام اینکه روز گذشته سید علی لطفی‌زاده معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از هراز بازدید کرد، ادامه داد: او در بازدید مستمر خود از محور هراز، از چهار خطه کردن این جاده شریانی و پروژه‌های مهر ماندگار در آن دیدار داشت و از روند اجرایی و چگونگی پیشرفت کار در آن مطلع شد.

وی در توصیه‌ای به رانندگان با تاکید بر اینکه راهداران و ماشین‌آلات سبک و سنگین راهداری در محور هراز در حالت آماده‌باش قرار دارند، یاداور شد: رانندگانی که قصد تردد در جاده شریانی هراز را دارند حتما از سیستم گرمایشی خودرویشان مطمئن بوده و به زنجیر چرخ در زمان بروز حوادث مجهز باشند و با رعایت حق تقدم، مقررات راهنمایی و رانندگی و گوش سپردن به اوامر ماموران راهداری، پلیس راه و نیروهای انتظامی سفر خوبی را برای خود و دیگران رقم بزنند.

انتهای پیام/86012/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول