اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم عنوان کرد

همکاری دستگاه‌های اجرایی با خیرین مسکن‌ساز

خبرگزاری فارس: فرماندار قم با بیان اینکه مسکن یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری مسئولان استان است گفت: باید دستگاه‌های اجرایی با انجمن خیرین مسکن‌ساز همکاری لازم را داشته باشند.

همکاری دستگاه‌های اجرایی با خیرین مسکن‌ساز

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، اسماعیل زارعی کوشا در جمع هیئت امنای خیرین مسکن‌ساز استان قم با بیان اینکه پس از پنج سال فعالیت این هیئت امنا بیش از هزار و 300 واحد مسکونی توسط خیرین مسکن‌ساز ساخته شده است اظهار کرد: دستور اکید استاندار قم حمایت همه جانبه دستگاه‌های اجرایی از مجمع خیرین مسکن‌ساز است.

وی با اشاره به اهمیت ساخت مسکن برای محرومان و مستضعفان خاطرنشان کرد: انجمن خیرین مسکن‌ساز استان قم در راستای خدمت‌رسانی برتر به محرومان و نیازمندان، واحدهای مسکونی را با استفاده از کمک‌های خیرین و آورده‌های افراد احداث و تحویل داده است.

فرماندار قم با بیان اینکه مسکن یکی از اولویت‌های خدمت‌رسانی دولت و مسئولان استانی است اعلام کرد: مجموعه مدیریتی استان از این جریان ارزشمند مسکن‌سازی حمایت می‌کند چرا که این جریان علاوه بر تأمین مسکن نیازمندان بسیاری از معضلات مادی و فرهنگی جامعه را برطرف می‌سازد.

وی در ادامه با اشاره به نحوه کار انجمن خیرین مسکن‌ساز استان قم عنوان کرد: انجمن خیرین مسکن‌ساز استان قم یکی از برترین انجمن‌های خیرین است که در زمینه ساخت مسکن فعالیت دارد و از ابتدا تا انتهای پروژه‌های مسکن‌سازی را خود بر عهده دارد و این امر بیانگر وظیفه شناسی این انجمن است.

زارعی کوشا با بیان اینکه یکی از مزیت‌های استان قم وجود خیرین و نوع کارکرد آنان است افزود: عملکرد انجمن خیرین مسکن‌ساز باید مراقب حفظ شأن و منزلت افراد مستضعف و محروم باشد البته لازم به ذکر است که مجموعه مدیریتی استان از این انجمن و فعالیت‌های خیراندیش آن حمایت جدی خواهد کرد.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول