اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اقدامی هماهنگ

راه و شهرسازی کرمان نیکزاد را بایکوت رسانه‌ای کرد

خبرگزاری فارس: راه و شهرسازی و اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان با عدم هماهنگی برای حضور خبرنگاران در برنامه‌های سفر یک روزه وزیر راه به این خطه به نوعی وی را بایکوت رسانه‌ای کردند.

راه و شهرسازی کرمان نیکزاد را بایکوت رسانه‌ای کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی نیکزاد صبح امروز برای افتتاح چند پروژه وارد کرمان شد، اما عدم هماهنگی دستگاه‌های مسئول از جمله اداره کل راه و شهرسازی استان و اداره کل فرودگاه‌ها مانع از حضور خبرنگاران در برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی شد.

در حالی از حضور خبرنگاران در آیین افتتاح چند طرح در فرودگاه بین‌المللی کرمان ممانعت به عمل آمد که روز گذشته مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان در نامه رسمی خطاب به مدیر خبرگزاری فارس در کرمان و همچنین چند رسانه دیگر از خبرنگاران برای حضور در آیین مذکور دعوت به عمل آورده بود.

گرچه اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در سفر قبلی وزیر راه و شهرسازی به استان کرمان نیز تعامل مطلوبی با خبرنگاران نداشت، اما در سفر امروز همان هماهنگی ناچیز نیز صورت نگرفت تا خبرهای وزیر راه و شهرسازی پوشش داده نشود و به نوعی وزیر راه و شهرسازی در کرمان بایکوت رسانه‌ای شود.

به طور معمول در سفر مقام‌های عالی‌رتبه به استان کرمان از جمله معاونان رئیس جمهور به کرمان هماهنگی برای انجام مصاحبه با مسئول مربوطه در فرودگاه کرمان از سوی نهادهای مسئول صورت می‌گیرد، اما امروز خبرنگاران حتی امکان حضور در آیین افتتاح پروژه‌ها را نداشتند و در هوای سرد و بارانی صبح‌گاه کرمان در محوطه بیرونی فرودگاه حاضر شدند.

بر اساس آخرین شنیده‌های خبرنگار فارس وزیر راه و شهرسازی پس از افتتاح چند پروژه در فرودگاه کرمان برای بهره‌برداری از مرکز مدیریت راه‌های کرمان به اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان رفت و سپس به سمت بم حرکت کرد تا 17 کیلومتر از باند دوم محورم کرمان ـ‌ بم را افتتاح کند.

همچنین با حضور وزیر راه و شهرسازی در سایت شهرک لادن بم، آیین افتتاح 3 هزار واحد مسکن مهر در استان کرمان برگزار می‌شود.

بازدید از 44 کیلومتر باند دوم در دست ساخت محور بم ـ کرمان نیز از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان کرمان است.

قرار است که نیکزاد در شهر کرمان نیز از سایت مسکن مهر شهرک مطهری بازدید کند و برگزاری سومین جلسه شورای مسکن استان کرمان نیز آخرین برنامه سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به این خطه است.

به گزارش فارس، خبرنگاران کرمانی به جد خواستار این امر هستند که مسئولان راه و شهرسازی و فرودگاه‌های کرمان پاسخ دهند که چرا سفر وزیر راه و شهرسازی به استان کرمان با عدم هماهنگی از سوی دستگاه‌های ذیربط برای حضور خبرنگاران بایکوت رسانه‌ای شد.

البته در سنوات گذشته مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان بی‌توجه به مسئولیت‌های ذاتی خود همواره با رسانه‌های تاثیرگذار استان کرمان تعامل مطلوبی نداشته است.

انتهای پیام/80019/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول