اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل مؤسسه دارالحافظین قرآن‌کریم آذربایجان‌غربی:

طرح قرآنی رحمة‌اللعالمین در ارومیه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل مؤسسه قرآنی دارالحافظین قران‌کریم آذربایجان‌غربی از برگزاری طرح بزرگ قرآنی رحمةا‌للعالمین در ارومیه خبر داد.

طرح قرآنی رحمة‌اللعالمین در ارومیه برگزار می‌شود

مهدی کاتب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: این طرح در راستای مقابله با هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح برای سومین بار در سطح شهرستان ارومیه برگزار می‌شود و هفته وحدت زمان برگزاری آن است.

مدیر عامل مؤسسه قرآنی دارالحافظین آذربایجان‌غربی با اشاره به مضامین این طرح عنوان کرد: طرح رحمةا‌للعالمین با محوریت محافل قرآنی و مسابقات قرآنی از سوره‌های طه و محمد(ص) برگزار می‌شود و اعضای این مؤسسه در آن همکاری گسترده‌ای دارند.

وی با اشاره به این نکته که امروز کار به جایی رسیده که توسط دول غربی و مستکبران به عظیم‌ترین شخصیت آفرینش یعنی وجود نازنین پیامبر رحمت(ص) و ذات مقدس و مقام شامخ آن حضرت اهانت می‌شود، گفت: وظیفه ما مسلمانان این است که هر کدام به نوبه خود به مقابله با این اهانت به پا خیزیم. در همین راستا مؤسسه با حمایت مادی و معنوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه و معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان طرح رحمة‌اللعالمین را برای سومین بار بعد از سال‌های 1387 و 1388 برگزار می‌نماید.

کاتب اذعان داشت: قسمت اول این طرح با محتوای محافل انس با قرآن کریم در طول هفته وحدت در مساجد شهر ارومیه از جمله مسجد خطیب، مسجد حضرت قاسم (ع)، مسجد خیرة‌النسا، مسجد قائم(عج)، مسجد امام حسین(ع) خیابان پیروزی و مصلای بزرگ امام خمینی(ره) همراه با جشن بزرگ میلاد حضرت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) خواهد بود.

وی قاریان و مبتهلان این محافل را سید کریم موسوی از اهواز ، سعید طوسی از تهران ، حمید شاکرنژاد از مشهد و صمد محمدپور، استاد مرتضی سلیمانی، رسول سلیمانی، حامد ولی‌زاده، امید احمدزاده و وحید باقری از آذربایجان‌غربی معرفی کرد.

کاتب عنوان کرد: برگزاری مراسم جشن به‌مناسبت میلاد پیامبر اکرم در روز 9 بهمن ماه برنامه پایانی هفته وحدت است که توسط این مؤسسه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61003/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول