اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری:

ساری آماده میزبانی از مسابقات سراسری قرآن کریم است

خبرگزاری فارس: فرماندار ساری گفت: امکانات اداره‌های مرکز مازندران برای برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم به کار گرفته می‌شود.

ساری آماده میزبانی از مسابقات سراسری قرآن کریم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدعباس حسینی‌ن‍‍ژاد پیش از ظهر امروز در نشست ستاد برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در سال اجتماعات فرمانداری شهرستان ساری برگزار شد، اظهار داشت: اداره‌های مرکز استان از همه امکانات و ظرفیت‌های شهری برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این مسابقات استفاده کنند.

وی افزود: استفاده از سازمان‌های مردم نهاد و کانون‌های قرآنی شهرستان ساری در اجرای برنامه‌های مسابقات ضروری است تا بتوان فضای مرکز استان را قرآنی کرد.

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به این‌که رسانه‌های مکتوب و مجازی و صدا و سیما در تبلیغات و اطلاع‌رسانی این مسابقات رسالت خطیری بر عهده دارند، تصریح کرد: اصحاب رسانه باید با اطلاع‌رسانی به آحاد جامعه نقش خود را به نحو احسن ایفا کنند.

حسینی‌نژاد با بیان این‌که پس از پیروزی انقلاب اسلامی نخستین رویداد قرآنی در مرکز استان برگزار می‌شود، گفت: همه اداره‌های شهرستان به ویژه نهادهای قرآنی، آموزش و پرورش و دستگاه‌های فرهنگی مرکز استان در برگزاری مسابقات اهتمام کنند.

وی اظهار داشت: امیدواریم با هماهنگی همه جانبه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و قرآنی شهرستان امسال شاهد برگزاری مسابقه‌ای در خورشأن قرآن کریم و جمهوری اسلامی ایران و ایجاد فضای معنوی و قرآنی گسترده‌ای در سطح کشور باشیم.

حسینی‌ن‍ژاد با اشاره به این‌که مازندران با برگزاری این مسابقه در آستانه یک آزمون و حماسه بزرگ قرار دارد، گفت: باید طوری برنامه‌ریزی شود تا این رویداد بزرگ، موجبات انس بیشتر مردم با قرآن کریم را فراهم آورد.

وی تصریح کرد: باید به نحوی برنامه‌ریزی شود تا از همه برکات برگزاری این رویداد فرهنگی در تمامی جنبه‌های زندگی مردم بهره برد.

گفتنی است،‌ سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم هشتم بهمن‌ماه امسال در شهرستان ساری برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/2296/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول