اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری خبر داد

شرکت برگزیدگان مسابقات استانی مفاهیم قرآن کریم در مرحله کشوری

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: پنج نفر برتر مسابقات مفاهیم قرآن کریم این استان 28 دی‌ماه جاری در مرحله کشوری در تهران شرکت می‌کنند.

شرکت برگزیدگان مسابقات استانی مفاهیم قرآن کریم در مرحله کشوری

حجت‌الاسلام محمد طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: نتایج مرحله استانی سی و پنجمین دوره مسابقات مفاهیم قرآن کریم استان چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

این مسئول افزود: این دوره مسابقات با حضور 40 نفر از شهرستان‌های لردگان، بروجن، فارسان و شهرستان شهرکرد و در رشته مفاهیم تخصصی برگزار شد.

طباطبایی با بیان اینکه پنج نفر برتر این مسابقات 28 دی‌ماه جاری در مرحله کشوری در تهران شرکت می‌کنند، گفت: قرآن کتاب جامع است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش قرآن در زندگی بشری در ابعاد مختلف فردی، اجتماعی، ابراز داشت: انسان نیازمند ارتباط مستقیم با آفریننده و هستی بخش خود است، این ارتباط اگر چه از طریق مناجات و رازگویی درونی و قلبی انجام می‌گیرد؛ اما دسترسی به کلمات خود خداوند، بسیار لذت بخش و اطمینان آور است.

وی با بیان اینکه انسان همواره در تکاپو و جست و جوی آگاهی‌های صحیح و معارف بلند و پرمعنا است، خاطرنشان کرد: البته با استفاده از تجربیات بشری و تلاش‌های علمی، به بسیاری از آگاهی‌ها می‌توان دست یافت؛ اما برای اطمینان به درستی یافته‌های خود و آگاهی به آنچه برای او دست نایافتنی است، نیاز به یک منبع اصیل و غنی بسیار محسوس است؛ چنان که از زبان امام راحل(ره) گفته شده است؛ اگر قرآن نبود، درهای معرفت بر ما بسته بود.

این مسئول نقش برجسته دیگر قرآن برای جامعه بشری را ظرفیت جهان شمولی برشمرد و اذعان داشت: پیام‌های قرآن برای تمام مصلحان جهان و حافظان حقوق بشر، قابل اعتنا و کاربردی است.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول