اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران خبر داد

آغاز فعالیت ستاد شهرستانی مسابقات قرآنی در مازندران

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در مازندران عنوان کرد: به این منظور ستاد شهرستانی مسابقات قرآنی به ریاست فرمانداران نیز فعال شد.

آغاز فعالیت ستاد شهرستانی مسابقات قرآنی در مازندران

هادی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به تاثیر مطلوب اقدامات خلاقانه در زمینه مباحث فرهنگی، بیان داشت: از همه توانمندی‌های فکری، اداری و اجرایی استان برای انجام اقدامات و حرکت‌های نو و مبتکرانه در این راستا بهره‌گیری خواهد شد.

وی در ادامه به اهتمام ستاد برگزاری این مسابقات برای گسترش ابعاد مسابقه و ارائه فضاهای تازه، جذاب و دل‌انگیز قرآنی اشاره و عنوان کرد: یکی از ابعاد مهم مسابقات، نمایشگاه قرآنی و غرفه‌های ارائه کتاب در این زمینه است که باید از تمامی ظرفیت برای برخورداری قاطبه آحاد مردم و طبقات مختلف اجتماعی از این فرصت به نحو مطلوب استفاده شود.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های مختلف مسئول و دست‌اندرکار با همه توان برای برپایی نمایشگاه قرآنی به میدان بیایند، خاطر نشان کرد: نمایشگاه قرآنی باید فضایی ایجاد کند تا عطر دل‌انگیز و روح نواز قرآن کریم، سراسر استان و انفاس روحانی همه مردم قرآن دوست و ولایتمدار مازندران را در برگیرد.

جانشین رئیس ستاد عالی مسابقات سراسری قرآن کریم مازندران آیات الهی را تنها نسخه نجات بخش جامعه بشری توصیف کرد و یادآور شد: این مسابقات فرصت مغتنمی برای شناساندن معارف و آموزه‌های عزت‌آفرین قرآن مجید به نسل‌های نو محسوب می‌شود.

ابراهیمی بر بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی برای قرآنی کردن حال و هوای استان تاکید کرد و افزود: از امکانات تبلیغی دستگاه‌های اجرایی در راستای اطلاع‌رسانی بایسته استفاده شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران میزبانی این مسابقات برای مازندران را موجب مباهات و رخدادی خجسته توصیف کرد و اظهار داشت: حضور تمامی رسته‌های سنی، صنفی، فکری و فرهنگی برای بهره‌گیری از این فرصت بزرگ، دغدغه محوری استان است و در این زمینه به جدیت برنامه‌ریزی شده است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه از همه ظرفیت‌ها و امکانات در راستای برگزاری شکوهمند و تاثیرگذار مسابقات سراسری قرآن کریم در مازندران بهره‌گیری می‌شود، عنوان کرد: به این منظور ستاد شهرستانی مسابقات قرآنی به ریاست فرمانداران نیز فعال شده است.

انتهای پیام/2296/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول