اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امداد و نجات همدان:

برترین‌های مسابقات قرآنی امدادگران هلال احمر معرفی شدند

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان گفت: مسابقات قرائت و تفسیر جزء سی‌ام قرآن کریم در بین امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان برگزار شد که برترین‌های آن معرفی شدند.

برترین‌های مسابقات قرآنی امدادگران هلال احمر معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسین اشرفی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت امدادگران و نجاتگران و گسترش و توسعه شمیم دل‌انگیز کلام وحی در پایگاه‌های امدادی، سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اقدام به برگزاری نخستین دوره مسابقات قرآنی مختص امدادگران و نجاتگران مستقر در پایگاه‌های امدادی و مناطق صعب‌العبور کرده است.

وی افزود: طی ماه گذشته و حسب دستورالعمل ریاست سازمان امداد و نجات کشور، جلسات گروهی و انفرادی در زمینه‌های روخوانی، حفظ و تفسیر جزء سی‌ام در تمام پایگاه‌های بین شهری، شهری، کوهستانی، دریایی برگزار شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان تصریح کرد: در مرحله نخست این مسابقات که در سطح شهرستانی برگزار شد در نهایت از هر شهرستان سه نفر به مرحله استانی راه یافتند.

وی ابراز داشت: در مرحله استانی در هر رشته سه نفر به عنوان نفرات برتر در سطح استان انتخاب شدند که ارزیابی و انتخاب این افراد توسط هیئت داوری منتخب واجد شرایط با هماهنگی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هلال احمر استان انجام گرفت و نفرات نخست تا سوم هر رشته از جوائز نفیس مادی و معنوی و سفرهای زیارتی و ارتقای درجه برخوردار خواهند شد.

اشرفی در ادامه سخنانش عنوان کرد: عباس جلیلوند از نهاوند، علی بیگدلو از همدان و حمید مهرابی از کبودراهنگ در رشته قرائت و محمد عرفانیان، فرشاد شعبان‌پور و حمید یادگاری از ملایر، اسدآباد و بهار نفرات برتر رشته تفسیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: عباس جلیلوند از نهاوند نفر نخست رشته قرائت و محمد عرفانیان از ملایر به عنوان نفر نخست رشته تفسیر نفراتی هستند که به مرحله کشوری راه یافتند.

لازم به ذکر است مرحله کشوری این مسابقات در اسفند ماه سال جاری در ساختمان صلح جمعیت هلال احمر مرکز برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/89006/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول