اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مدیر دارالقرآن مازندران

زمان اجرای مسابقات ملی قرآن مشخص شد/ حضور 3 هزار نفر در مسابقات سراسری قرآن

خبرگزاری فارس: مدیر دارالقرآن تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری مسابقات آقایان و بانوان از 8 تا 13 در بهمن ماه خبر داد گفت: ساعت 8 صبح تا 12 و همچنین 14:30 تا اذان مغرب و بعد از نماز مغرب تا ساعت 21 به عنوان زمان‌های مسابقات است.

زمان اجرای مسابقات ملی قرآن مشخص شد/ حضور 3 هزار نفر در مسابقات سراسری قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سعید قربانی مدیر دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در جمع اعضای ستاد برگزاری مسابقات سراسری قرآنی مازندران با اشاره به حضور کارشناسان قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها و اعضای کمیته قرآنی دهه فجر استان و مسئولان فرهنگی ادارات اوقاف استان گفت: برنامه‌ریزی برای حضور چهره‌های مختلف قرآنی استان در مسابقات سراسری قران مجید در حال انجام است.

وی از برنامه‌ریزی برای حضور بیش از 3 هزار نفر به صورت روزانه در مسابقات سراسری قرآن استان خبر داد و یادآور شد: شاهد حضور بیش از 20 داور و مربی بین‌المللی در مسابقات سراسری استان مازندران خواهیم بود.

قربانی از برگزاری همزمان مسابقات آقایان و بانوان از 8 تا 13 بهمن ماه سال جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: دو مکان منطقه خزرآباد ساری برای برگزاری مسابقات سراسری قرآن کشور در نظر گرفته شده است.

مشاور قرآنی استاندار مازندران خواستار استفاده بهینه از ظرفیت برگزاری مسابقات قرآنی کشور در مازندران شد و افزود: برگزاری محافل قرآنی در شهرستان‌های مازندران و کلاس‌های آموزشی در مدارس و مراکز قرآنی نیز با حضور قاریان و مربیان برتر اجرایی می‌شود.

وی به برگزاری پنج برنامه محوری همزمان با برگزاری مسابقات سراسری استان خبر داد و یادآور شد: برگزاری محفل قرآنی در شهرستان‌های مازندران با حضور محمود شحات انور، برگزاری دو محفل انس با قرآن در مدارس شهرستان‌های استان، برگزاری کرسی ملی تلاوت در چهار مسجد هر شهرستان، برگزاری مسابقات در ادارات و نهادها و برگزاری محافل ویژه خواهران در مراکز قرآنی در ایام دهه فجر و همزمان با برگزاری مسابقات سراسری قرآن مجید برگزار می‌شود.

مسئول کمیته آموزش مسابقات سراسری قرآن مجید با اشاره به زمان‌بندی برگزاری مسابقات یادآور شد: ساعت 8 صبح تا 12 و همچنین 14 و 30 دقیقه تا اذان مغرب و بعد از نماز مغرب تا ساعت 9 به عنوان سه زمان مورد نظر برای برگزاری مسابقات روزانه در نظر گرفته شده است.

قربانی از پذیرش این مسابقات در 8 بهمن ماه سال جاری خبر داد و افزود: 14 بهمن ماه مراسم اختتامیه مسابقات سراسری قران استان مازندران برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه چهار گروه بین‌المللی تواشیح در استان مازندران حضور دارند، افزود: گروه‌های تواشیح استان مازندران در برنامه‌های مختلف بین‌المللی و سراسری حضور می‌یابند.

وی به حضور بیش از 200 حافظ کل قران در استان مازندران اشاره کرد و یادآور شد: حضور حافظان قرآنی افتخار بزرگی برای استان مازندران محسوب می‌شود.

انتهای پیام/86015/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول