اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه خبر داد

دهدشت میزبان برگزاری مسابقات استانی قرآن و عترت

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه از برگزاری مسابقات استانی قرآن و عترت اسفند‌ماه امسال در این شهرستان خبر داد.

دهدشت میزبان برگزاری مسابقات استانی قرآن و عترت

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، فریدون فاطمی‌زاده صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه که با موضوع برگزاری مسابقات استانی قرآن و عترت در دهدشت تشکیل شد اظهار کرد: آموزش و پرورش دهدشت اسفند‌ماه امسال میزبان این دوره از مسابقات است.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: این مسابقات معمولا در مرکز استان برگزار می‌شد ولی از سال گذشته اعلام شد که در شهرستان‌های مختلف برگزار شود.

فاطمی‌زاده با بیان اینکه بیش از یک هزار و 400 دانش‌آموز دختر و پسر در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند بیان داشت: با احتساب مربیان، معاونان و کارشناسانی که در این مسابقات شرکت می‌کنند، دهدشت میزبان بیش از 2 هزار نفر در ایام برگزاری مسابقات قرآن و عترت خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت تصریح کرد: در این دوره از مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزان در رشته‌های قرائت قرآن، حفظ قرآن، انشاء نماز، خطاطی، نهج‌البلاغه، اذان و مداحی شرکت می‌کنند.

فاطمی‌زاده با اشاره به این‌که نوع اجرای کار و نیز حجم بالای میهمان نیازمند هزینه‌های بالایی است ابراز داشت: می‌طلبد که تمامی دستگاه‌ها برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مسابقات، آموزش و پرورش دهدشت را یاری کنند.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت با اشاره به اهمیت این مسابقات در اشاعه فرهنگ قرآنی در شهرستان اذعان داشت: برای نیل به این هدف نیازمند یاری تمامی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی هستیم.

در ادامه این نشست امام جمعه دهدشت نیز با بیان اینکه جامعه اسلامی داشته‌های خود را مدیون قرآن و آموزه‌های آن است افزود: برگزاری مسابقات قرآن و عترت در شهرستان کهگیلویه افتخاری بزرگ برای همگان است.

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی بیان داشت: این مسابقات فرصت مناسبی است که فضای شهر قرآنی شود و باید کمال استفاده را از این فرصت ببریم.

وی با توصیه به مسئولان و مدیران دستگاه‌ها در رابطه با همکاری در جهت برگزاری باشکوه این مسابقات تأکید کرد: زمانی امکانات و تجهیزات ما دارای ارزش می‌شوند که در راه قرآن و آموزش آن مورد استفاده قرار گیرند.

انتهای پیام/82008/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول