اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف همدان خبر داد

اعلام نتایج سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از اعلام نتایج سی و پنجمین دور مسابقات استانی قرآن کریم در همدان خبر داد.

اعلام نتایج سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن در همدان

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد صالحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در همدان 30 آذر ماه با حضور 300 نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی در مرحله استانی برگزار شد، اظهار داشت: این دوره مسابقات در محل امامزاده شاهزاده حسین (ع) و سازمان دانش‌آموزی همدان برگزار شد.

وی با بیان اینکه 30 هزار نفر از شهرستان‌های مختلف استان در مسابقات مرحله شهرستانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت کردند، تصریح کرد: از این تعداد 300 نفر به مرحله استانی راه یافتند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان، شرکت‌کنندگان مرحله استانی این دوره مسابقات شامل رشته‌های حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم و رشته‌های ترتیل و مفاهیم قرآنی به رقابت پرداختند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ قرآنی در بین عموم مردم و تشویق منتخبان به ارتقای سطح خود دانست.

صالحی با اشاره به اعلام نتایج منتخبین این دوره مسابقات نیز گفت: در رشته مفاهیم بزرگسالان و در مقطع برادران محمدرضا مصباحی‌پور، حمیدرضا دشتی، غلامرضا ترابیان و در مقطع خواهران آتنا الوندی، مهری راهبر و صدیقه اکبری به ترتیب حائز مقام اول تا سوم شدند.

وی با بیان اینکه در رشته حفظ 10 جزء بزرگسالان و در مقطع برادران به ترتیب سید مجتبی موسوی، حامد قاسمی و ولی‌الله غیاثوند حائز رتبه شدند، افزود: در مقطع خانم‌های این رشته نیز به ترتیب، فرشته بیاتی، مریم تابلویی و فریده فروزنده مقام اول تا سوم را کسب کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه در رشته حفظ 20 جزء بزرگسالان و در مقطع آقایان محمود بابایی، محمد تمیمی و محمدرضا فخار حائز رتبه اول تا سوم شدند، گفت: در مقطع خواهران این رشته نیز به ترتیب، مرضیه قاسمی، فرشته ظرافتی و خدیجه گل‌پور حائز رتبه شدند.

وی با بیان اینکه در رشته حفظ کل و در مقطع برادران، مهرداد نجفی، مهدی خیشه و محمد داوریان رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند، تصریح کرد: مقام آوران اول تا سوم این رشته در مقطع خواهران نیز خانم‌ها، زینب امامی، منیژه احمدیان و فاطمه مددی هستند.

صالحی با بیان اینکه مقام‌آوران رشته قرائت مهدی ساعد، پیمان صدفی و غلامرضا فارسی و در مقطع خانم‌ها نیز صغری رضایی‌تبار، افسانه رضایی‌تبار و مهناز مرادی عزت هستند، افزود: در رشته ترتیل بزرگسالان و در مقطع برادران نیز، مجید شمخانی، رضا بهرامی و حامد زنگنه و در مقطع خواهران معصومه قاسمی، فائزه ناصری و پروانه رمضی به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در رشته حفظ پنج جزء خردسالان و در مقطع برادران به ترتیب امیرحسین کریمی، محمدامین ایاز و محمدعلی اردلانی حائز رتبه شدند، گفت: در مقطع خواهران این رشته نیز خانم‌ها، نرگس صادق‌فر، ریحانه داوری و نگین آئینی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه در رشته حفظ 10 جزء خردسالان و در مقطع برادران و خواهران به ترتیب محمدرضا احمدی، رضا احمدی و محمدحسین عسگری و خانم‌ها فاطمه عباسی‌خو، نسرین امیدی و زهرا حسینی رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند، افزود: در رشته حفظ 20 جزء خردسالان نیز به ترتیب آقایان، محمدحسین نجفی، پارسا قربانی قادر و علی بیات و خانم‌ها مبینا حسین‌پور، سیده زهرا موسوی‌دلجو و مریم کاظمی عزت حائز رتبه شدند.

وی با بیان اینکه در رشته حفظ کل خردسالان و در مقطع برادران به ترتیب آقایان رضا اصلانی‌خواه، محمدامین میرزاخانپور و عرفان سلکی نفرات اول تا سوم شناخته شدند، تصریح کرد: در مقطع خواهران این رشته نیز به ترتیب حنانه ذبیحیان، رؤیا میرزا خانپور و هانیه مختاری حائز رتبه شدند.

به گفته صالحی در رشته قرائت خردسالان نیز به ترتیب محمدامین سیف، محمدکمیل شهبازی و مهرداد کریمی و در مقطع خواهران نیز به ترتیب فاطمه سلگی، شبنم همایی‌فر و زهرا محمدظاهری حائز رتبه اول تا سوم شدند.

وی با بیان اینکه در رشته ترتیل خردسالان و در مقطع برادران به ترتیب سیدشهاب آستانه، محمدرضا بهرامی و علیرضا حقیقت طلب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند، افزود: در مقطع خواهران این رشته نیز به ترتیب پرستو کریمی، فاطمه بحیرایی و زهرا واجدی‌مجد حائز رتبه شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان در پایان با بیان اینکه نفرات برگزیده مرحله استانی این دوره مسابقات به مرحله کشوری راه خواهند یافت، عنوان کرد: استان مازندران میزبان مرحله کشوری این دوره مسابقات است.

انتهای پیام/89004/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول