اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد

حضور چهره‌های بین‌المللی در مسابقات سراسری قرآن در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از حضور چهره‌های برتر بین‌المللی و کشوری در مسابقات قرآن در مازندران خبر داد و گفت: 14 کمیته عالی و 11 کمیته ستادی برای برگزاری مسابقات تشکیل شده است.

حضور چهره‌های بین‌المللی در مسابقات سراسری قرآن در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام ستار علیزاده در کمیته قرآن ستاد دهه فجر مازندران با تاکید بر اینکه برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم استان از مهم‌ترین رویداد فرهنگی استان است، گفت: سرلوحه همه کارهای ما باید قرآن باشد و هدف از برگزاری مسابقات سراسری قرآن استان، تاثیرگذاری در سطح جامعه و بین آحاد مردم است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه همه مردم استان مازندران و ادارات و نهادهای این استان به عنوان میزبان مسابقات سراسری قرآن هستند، افزود: رئیس ستاد برگزاری این مسابقات، استاندار و نیز دبیر اجرایی آن اوقاف است.

وی از حضور چهره‌های برتر بین‌المللی و کشوری در این مسابقات خبر داد و خاطر نشان کرد: 14 کمیته عالی و 11 کمیته ستادی برای برگزاری مسابقات سراسری قرآن مازندران تشکیل شده است.

علیزاده به برگزاری این مسابقات همزمان با دهه فجر و ایام دینی اشاره و یادآور شد: برگزاری مسابقات قرآنی از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده است.

به گزارش فارس، در ادامه این جلسه اعضای ستاد برگزاری مسابقات سراسری قرآن مجید با اشاره به نحوه تفکیک وظایف اعضای ستاد به بیان وضعیت کمیته خود پرداختند.

انتهای پیام/86015/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول