اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روز جمعه

آزمون کتبی مسابقات کشوری مفاهیم قرآن برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: کارشناس آموزش مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: آزمون کتبی مسابقات کشوری مفاهیم قرآن جمعه 29 دی ماه در مجموعه یاوران حضرت مهدی(عج) قم برگزار خواهد شد.

آزمون کتبی مسابقات کشوری مفاهیم قرآن برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام سید محمود میریان با بیان اینکه در آستانه برگزاری مسابقات کشوری قرآن که از هشت تا 13 بهمن در استان مازندران خواهد بود آزمون کتبی مسابقات کشوری مفاهیم برگزار می‌شود گفت: این آزمون جمعه 29 دی با حضور 310 نفر از برگزیدگان مرحله استانی در مجموعه یاوران حضرت مهدی(عج) برگزار خواهد شد.

کارشناس آموزش مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: در این دوره از آزمون کتبی مسابقات کشوری مفاهیم از هر استان پنج زن و پنج مرد حضور خواهند داشت که پس از پذیرش در مجموعه یاوران حضرت مهدی(عج) در این آزمون شرکت کرده و از دیگر برنامه‌هایی که برای آنان در نظر گرفته شده بهره‌مند می‌شوند.

میریان درباره برنامه‌های پیش‌بینی شده برای روز آزمون گفت: برنامه‌های ما با برگزاری جلسه توجیه آیین‌نامه داوری برای شرکت‌کنندگان آغاز خواهد شد و پس از برگزاری این جلسه شرکت‌کنندگان از حرم حضرت معصومه(ص) را زیارت کرده و از بیت امام خمینی(ره) بازدید خواهند کرد.

وی با یادآوری اینکه آزمون کتبی مسابقات کشوری مفاهیم از ساعت 13 به مدت 120 دقیقه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این آزمون شامل 100 پرسش تستی و شش پرسش تشریحی است که در مجموع 330 نمره برای آن در نظر گرفته شده و منبع در نظر گرفته شده برای این آزمون 5 جزء اول قرآن از تفسیر نمونه و جلد اول کتاب «قاموس القرآن» تألیف آیت‌الله علی اکبر قریشی است.

انتهای پیام/2258/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول