اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف استان قم خبر داد

راهیابی 15 قمی به مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم از راهیابی 15 قاری قمی به مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد.

راهیابی 15 قمی به مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین شوزب شیری با بیان اینکه مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در شهر ساری استان مازندران برگزار می‌شود، اظهار کرد: مرحله کشوری این مسابقات از 9 الی 14 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آماده سازی ویژه حضور شرکت کنندگان در مرحله کشوری قرآن کریم توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم خاطرنشان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم در راستای آماده سازی راه یافتگان استان قم به مرحله کشوری این دوره از مسابقات، اقدام به برپایی دوره‌های آموزشی یک روزه ویژه برادران و خواهران کرده است که با استقبال شرکت کنندگان نیز مواجه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های قرائت، حفظ و ترتیل برگزار می‌شود اعلام کرد: این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در مقطع بزرگسالان برگزار می‌شود و مقاطع شکوفه‌ها و نوجوانان نیز در آینده نزدیک برپا خواهد شد.

وی افزود: از استان قم 15 نفر از بزرگسالان برتر در رشته‌های قرائت، حفظ و ترتیل قرآن کریم توانسته‌اند به مسابقات کشوری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه راه یابند.

انتهای پیام/2258/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول