اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت

افتتاح بخش کودک کتابخانه عمومی شهید مفتح اهواز

خبرگزاری فارس: بخش کودک کتابخانه عمومی شهید مفتح اهواز به‌مناسبت ایام خجسته دهه فجر افتتاح شد.

افتتاح بخش کودک کتابخانه عمومی شهید مفتح اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز اظهار کرد: به منظور ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه مفید در بین کودکان و نوجوانان، بخش کودک کتابخانه شهید مفتح اهواز به‌مناسبت دهه مبارک فجر، افتتاح و آماده ارائه خدمات است.

وی افزود: وجود بخش مجزای کودک و نوجوان در هر کتابخانه‌ای لازم و ضروری است به این ‌دلیل که عادت به مطالعه از سنین کودکی به همراه شخصیت هر فرد شکل می‌گیرد و باید فرهنگ کتاب و کتابخوانی را از دوران کودکی در بین فرزندان خود نهادینه کنیم.

مهین موسوی تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی این بخش، ایجاد شور و شوق در بین اعضای کتابخانه‌، کودک و نوجوان و تشویق به مطالعه و کتابخوانی این قشر است.

*همه کتابخانه‌های عمومی اهواز مجهز به بخش کودک شوند

وی همچنین عنوان کرد: در این بخش فعالیت‌هایی از قبیل برنامه‌های کتابخوانی، داستان خوانی، نمایش فیلم، قصه گویی، آموزش نقاشی و برگزاری مسابقه‌های کتابخوانی، نقاشی و آموزش قرآن بین کودکان اجرا می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی اهواز در پایان گفت: تلاش ما بر این است همه کتابخانه‌های عمومی اهواز مجهز به بخش کودک شوند، حتی کتابخانه‌های مناطق محروم که کودکان و نوجوانان شهرستان اهواز بتوانند از این بخش و فعالیت‌های متنوع آن بهره ببرند.

انتهای پیام/72001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول