اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های خوزستان:

کتابخانه شهید باهنر اهواز، نمونه کشوری شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از انتخاب کتابخانه عمومی شهید باهنر اهواز به عنوان کتابخانه عمومی نمونه در کشور خبر داد.

کتابخانه شهید باهنر اهواز، نمونه کشوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، هر ساله در هفته کتاب نمونه‌ها و برترین‌ها در حوزه کتابخانه‌ها، کتابداران و .... توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از بین استان‌ها مشخص و در جشن بزرگ کتاب از آنها قدردانی می‌شود.

وی افزود: طبق اعلام نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور کتابخانه عمومی شهید باهنر شهرستان اهواز که دارای بیش از 20هزار عنوان و 29 هزار نسخه کتاب شامل موضوعات مختلفی از قبیل کلیات، فلسفه و روانشناسی، دین، علوم اجتماعی، زبان، علوم خالص، علوم عملی، هنر، ادبیات، تاریخ و جغرافیاست، به عنوان کتابخانه نمونه کشوری انتخاب شده است.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان برگزاری مسابقه نقاشی، قصه‌گویی و قصه خوانی ویژه کودکان و نوجوانان، فعال بودن بخش کودک کتابخانه، فعال بودن وبلاگ کتابخانه و به‌روز بودن آن، برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع کتاب و کتابخوانی، برگزاری جلسات قصه‌خوانی و روخوانی با حضور خانواده‌ها برای کودکان، پذیرش کتاب از اهدا کنندگان، نصب صندوق صدقات خرید کتاب، برگزاری نمایشگاه معرفی تازه‌های کتاب، جشن کتاب، مسابقات فرهنگی آنلاین و مکتوب برای گروه‌های سنی مختلف، عضویت رایگان در کتابخانه، برگزاری برنامه‌های فرهنگی توسط کانون ادبی کتابخانه، اطلاع رسانی مناسب در خصوص شبکه کتابخوانان حرفه‌ای، برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای اعضا، معرفی کتاب برتر در کتابخانه و در وبلاگ، معرفی زندگی بزرگان در وبلاگ، شرکت کتابداران در مسابقات مختلف ماهانه نهاد کشور، ارائه خدمات خوب و مناسب نمایه نشریات به اعضا را از جمله دلایل انتخاب کتابخانه باهنر به عنوان نمونه کشوری برشمرد.

منصوری این برتری و افتخار را به مسئولان کتابخانه باهنر و مسئولان استانی و عموم مردم سرافراز استان تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که در روزهای آینده شاهد دیگر نمونه‌های کشوری باشیم.

کتابخانه عمومی شهید باهنر شهرستان اهواز در سال 1346 تاسیس شد. بازسازی و مرمت ساختمان این کتابخانه پس از 15 سال فعالیت مستمر سرانجام در پاییز سال87  آغاز شد و در تابستان سال 1389 به پایان رسید.

انتهای پیام/2247/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول