اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان:

مسابقه بزرگ خاطره‌نویسی مهرورزی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی مهرورزی، ویژه خانواده‌ها در استان خبر داد.

مسابقه بزرگ خاطره‌نویسی مهرورزی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، مسلم میرزاپور اظهار داشت: برای برگزاری این مسابقه دفترچه‌ای به یکی از اعضاء خانواده که عضو کتابخانه عمومی است، ارائه می‌شود تا خاطرات خود را در ایام نوروز بنویسند و رخدادهای آن را ثبت کنند یا به توصیف بهار، آداب و رسوم، زیبایی‌های همدلی و مهرورزی اعضاء خانواده، خویشاوندان ودوستان بپردازند وتصمیم ها و آرزوهایشان را برای شروع سال جدید بیان کنند.

میرزاپور گفت: این مسابقه ویژه خانواده‌های اعضاء کتابخانه‌های عمومی و عموم مردم است که دریافت دفترچه شرکت در این مسابقه از محل کتابخانه‌های عمومی استان برای عموم مردم آزاد است و آحاد مردم می‌توانند این دفترچه‌ها را از کتابخانه‌های عمومی دریافت کنند.

وی ادامه داد: این مسابقه در راستای غنی سازی اوقات فراغت، جذب مخاطبین غیر عضو و تقویت قدرت نگارش و  با هدف تقویت مبانی قدرت و خلاقیت مهارت‌های نویسندگی وافزایش انسجام وهمدلی بین اعضاء خانواده‌ها با محوریت کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

میرزاپور با بیان اینکه مسابقه در سه سطح شهرستان، استانی و کشوری برگزار می‌شود، افزود: شرکت در مسابقه تنها به صورت خانوادگی امکان‌پذیراست وشرکت حداقل 2 نفر از اعضا خانواده در مسابقه ضروری است وپدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها نیز می‌توانند شرکت کنند.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان بیان کرد: علاقمندان تا پایان اسفندماه فرصت دارند ضمن عضویت در کتابخانه‌ها دفترچه را دریافت و پس ازثبت خاطرات نوروزی خود حداکثر تا پنجم اردیبهشت‌ماه 91 آنها را به کتابخانه‌ها ی عمومی استان تحویل دهند.

میرزاپور تمیزی دفترچه، خوانا بودن مطالب، نثرروان و انسجام مطالب، توجه به جزئیات، جذابیت مطالب و پرداختن به عناوین مورد نظر دفترچه در نوشتار را از معیارهای ارزیابی دفترچه‌های خاطرات عنوان کرد.

به گفته وی برندگان مرحله ملی، استانی و شهرستانی تا پایان اردیبهشت‌ماه مشخص و طی مراسم رسماً از آنها تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول