اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان خبر داد:

برگزاری 13 مسابقه کتابخوانی در آذر ماه امسال

خبرگزاری فارس: مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان٬ از برگزاری13 مسابقه فرهنگی آنلاین و مکتوب در آذر ماه سال‌جاری خبر داد.

برگزاری 13 مسابقه کتابخوانی در آذر ماه امسال
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، ‌رحیم فضیلت‌پور اظهار داشت: در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی و معرفی منابع فاخر و ارزشمند، این اداره کل اقدام به برگزاری  مسابقات کتابخوانی فرهنگی مکتوب و  آنلاین( اینترنتی) برای عموم مخاطبان، دانشجویان، طلاب، مادران و زنان خانه‌دار کرده است.
وی افزود: این مسابقات با در نظر داشتن مناسبت‌هایی چون روز وحدت حوزه و دانشگاه و محرم‌الحرام ویژه عموم مخاطبان، کتابداران، دانشجویان، طلاب و مادران و زنان خانه‌دار برگزار خواهد شد. 
یک مسابقه مکتوب کتابخوانی نیز ویژه مادران و زنان خانه‌دار و یک مسابقه چکیده نویسی ویژه کارشناسان امور فرهنگی و کتابداران برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان به شرکت در مسابقات آنلاین می‌توانند با مراجعه به وب سایت  www. booki.ir در این مسابقات شرکت کنند.
فضیلت‌پور گفت: زمان برگزاری مسابقات آنلاین از یکم تا 30 آذر ماه و از طریق سایت www.booki.ir و مهلت ارسال آثار مکتوب تا تاریخ 25آذر ماه است.
وی ادامه داد: فرم‌های مسابقات مکتوب به صورت فرم پست جواب قبول طراحی شده‌اند و هزینه‌های پستی فرم‌ها توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور پرداخت شده است. 
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: کافی است شرکت کنندگان فرم‌ها را از کتابخانه‌های عمومی سراسر استان دریافت کرده و به همراه پاسخ مسابقه ارسال کنند.
وی افزود: به برندگان مسابقات آنلاین و مکتوب مبلغ 700 هزار ریال کارت هدیه اهدا خواهد شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول